Inlägg från: slma |Visa alla inlägg
  • slma

Odd Molly för oss inbitna del IV

Sitter här i min nyköpta lovely knit tröja och känner att den är perfekt, skulle gärna köpa en till i annan färg pa typ Tradera, men nu när jag läser alla era inlägg är jag lite rädd att trampa i klaveret. Den där listan över oseriösa sälja skulle man kunna fa ta del av den? Vem har den sa kan jag ju inboxa henne?

Tack för en mycket inspirerande trad som kostat mig, och kommer att kosta mig, mycket pengar

• slma

Tack! Traderade hem en för en tusenlapp och undrade om jag skulle känna mig nöjd med det eller inte, nu ska den bara passa ocksa är jättenyfiken!

Skrämmande manga idioter det finns uppenbarligen! Har själv skickat saker som "kommit bort" och det tva ganger fran samma person, (hemska fruntimmer, hon fick den aldrig pastog hon, sedan dök den visst upp efter 3 veckor, hon skickade tillbaka sa hon, för hon ville inte ha den längre, för hon hade satt in pengarna pa fel konto, men den kom aldrig fram till mig igen... man undrar ju var den är. Sag varken pengar eller klädseln till vagnen igen. Otrevlig var hon sedan när jag mailade henne, hon hade inget gjord och jag skulle sluta anklaga och terrorisera henne... pucko. Känns ju pa nagot vis skönt att jag inte är ensam om dessa hitstorier, för sma byxor, köp större da människa!

Trevlig kväll allihopa!

• slma

När nagon har tid och möjlighet vill jag gärna ha den uppdaterade listan. Tack snälla för hjälpen!

• slma

letar efter Lovely knit i rosa bomull, om man inte vill Tradera hem en, var kan man hitta nagra överblivna 0:or eller 1:or?

Detta är en Ull va?
    http://lisen.dk/product.asp?product=3871

älskar min lovely knit som jag köpre för nagon vecka sedan och vill absolut ha en rosa nu!

Ha en bra dag, hos oss snöar det, sa det där med bra dag vet jag inte... är trött pa snön!

• slma

Har precis fatt hem min short dress i rosa som jag traderade hem, den är verkligen jättefin! Känner mig mycket nöjd, trots en dundrande huvudvärk...

• slma

Efter att idag ha sett en grandma coat i mörkblatt i en affär idag är jag helt sald, den är ju sa jättefin, och jättedyr... nu fanns den ju tack och lov bara i strlk 2 där jag tittade och jag behöver en 0:a. Nu är jag jättesugen pa att beställa en! Har utökat min garderob fran 0 mollysar för ett par manader sedan till 3 för tillfället, skulle gärna se att det blev 4... En grandma coat behöver väl alla?! Trevlig helg!

• slma

Nagon som har tips pa snygg kort, lite vid tunika/blus? Har tva langa och skulle gärna ha en kort som passar till jeans/jeans kjol... jag är lagd at det lite blaa, rosa eller möjligen vit/chalk hallet... tips?

• slma

Lustigt, jag var faktiskt inne pa din blogg, för du alltid har sa snygga saker i snygga kombos, och där sag jag Livealot blusen och tänkte att det vore nagot! Ska kolla runt lite, tack för tipset! Finns som sagt alltid nya ha-begär... har precis stillat mitt senaste med en Grandma coat, är jättenöjd, men mycket vill ju ha mer som sagt...

• slma

Ang koden pa o-rasa, det tog mig säkert tva timmar, läste att det kunde ta tid, fick man den inte skulle man maila!

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV