Inlägg från: slma |Visa alla inlägg
  • slma

Lite ot men ända inte, var köper ni era ChillNorway grejer ni som har...

• slma

tack för hjälpen tjejer, visste väl att man kan lita pa er, ska kika runt lite, sitter i ett land utan aterförsäljare, jo en finns, fast inte i stan vi bor! Ha en skön kväll!

• slma

Sa var man fast i ännu ett träsk... beställde min första chillnorway och hoppas jag blir nöjd! Tack för länkar och tips!

• slma

Kommer LK koftorna i pre-spring? kommer det en ljusbla eller har jag drömt det för att jag skulle vilja ha en...?

• slma

tack för hjälpen ang LK koftorna och vilken kollektion de kommer! Fina bilder ocksa.

• slma

Lite ot kanske, men Chillnorway är ju på tapeten här en del. Någon som har en Petunia dress i small och kan säga mig hur lång den är, från typ axeln och till fållen? jag har inga jätteben om vi säger så och min Agat dress är lite i längsta laget... var kan man få tag på xs på nätet?

• slma

var kan jag fa tag pa jeansjackan till ett bra pris? om det nu gar... pa nätet eller i stockholm. provade en igar och den var ju bara för snygg....

• slma

Köpte en för mig helt okänd Molly på tradera, har fatt hem plagget och det står "Sample  - Not for resale". Vad betyder det? någon provgrej som aldrig gick i produktion? Vem har tillgång till sådana? Bara lite nyfiken.

• slma

Nu beställade jag just en jeansjacka fran country dreams! Perfekt! Tack!

• slma

En helt OT fraga, men eftersom ni har sadan toppen klädsmak för vuxna här inne, känner ni säkert till var jag kan hitta finklänning till mig nästan 4 aring! Hon har växt ur festblasan och behöver en ny till min brors bröllop. Nagra snygga tips?

• slma

Vilken söt! bade klänningen och flickan! Ska kolla H&M ocksa!

• slma

Letar webshopar i usa mm som kan ha en billigare lovely knit i dark rose än vad jag kan hitta här hemma! (butikspris där jag bor är över 2000 kr). Tips nagon? 

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV