Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Odd Molly för oss inbitna del IV

69malin skrev 2010-07-07 19:58:55 följande:
    Hade de 50% på sommarkollektionen?? Man kanske skulle köra en runda till MalmöGlad

Hur var Pre-fall i storleken???
    Det är nog en idé. Du vet ju hur jag ser ut o klänningarna fick jag inte på mig (fast jag provade enbart monoke t88). Titta ovanför så ser du de jag fick på mig o satt bra (i storlek 4) även den andra blusen satt OK.  441 Rapunzel t88 heter den. 451 - Cheque 3/4 Tunic  däremot var för liten över magen (som ju inte är en kroppsdel som jag vill framhäva precis).
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru

Hade bara tänkt titta på modellerna från pre-fall, men när jag var o hämtade mamma så ställde jag mig på vågen o sedan jag var där senast (5 veckor sedan) har jag gått ner 9kg så då tyckte jag att jag kunde få ge mig själv en gå-ner-i-vikt-present... o kan säga att för 5-6v sedan hade jag inte gått i den så jag blev så glad o såg faktiskt riktigt fin ut i den. (om man får säga det?)

• Jontesfru
    69malin skrev 2010-07-07 20:14:27 följande:
    Jag var inom Donna idag och de har inte fått in något nytt. Ville prova får väl ta lite flex och köra till Malmö.
    där gick vi efter vi träffats i måndags o nej inget rea eller nytt inte... Ajabaja hade MYCKET roligare utbud o rea o nytt. Flexa lite o åk dit rekommenderas.
  • Jontesfru
    Jag var inom Donna idag och de har inte fått in något nytt. Ville prova får väl ta lite flex och köra till Malmö.
    Iisa of Malmö hade också rea men det mesta av OM var 30%. inget nytt o inte heller Åhlens hade nytt. Factory på Gustav Adolfs torg hade också 50% men inte lika stort utbud som Ajabaja. o i prefall såg jag bara T88 i vitt
  • Jontesfru
    barn05 skrev 2010-07-07 20:24:01 följande:
    TACK för hjälpen Pinglan! Nu börjar bli lite nervös...måste kolla Odd Molly butiken också men där har jag inte ens sett jeansjackor, har du?

Har span på nätet så kanske måste jag vika mig för 30% rea denna gång...illa
    inga på ajabaja heller kan jag meddela
  • Jontesfru
    Frösötös skrev 2010-07-07 21:19:13 följande:
    Tack snälla!!! Ringer dem i morgonGlad
    Fel fel fel NYTT NUMMER!!!!  0761-13 52 53 det är det nya numret.
  • Jontesfru
    Frösötös skrev 2010-07-07 22:15:55 följande:
    Uppfattat Glad Tack igen!
    bra.
  • Jontesfru
    på fredag-lördag börjar Donna, Kristianstad, sin rea fick jag precis mail om. 30-70% (tror inte OM är 70% dock)
  • Jontesfru
    Jontesfru skrev 2010-07-08 14:08:43 följande:
    på fredag-lördag börjar Donna, Kristianstad, sin rea fick jag precis mail om. 30-70% (tror inte OM är 70% dock)
    30-50% skulle det vara slant på knapparna...
  • Jontesfru

Det blir en runda till Malmö imorgon eller på lördag igen. Har en undanhängd Darcy bag på Ajabajakids. helt OK pris med 50%.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV