Inlägg från: Jontesfru |Visa alla inlägg
  • Jontesfru

Odd Molly för oss inbitna del IV

Mabimao skrev 2010-07-16 16:29:41 följande:
    Nä de gör nog inte det.......men jag har en som fixar åt mig idag......men tack för erbjudandet!!!
    va bra.
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru

Scandinavian sportsmen i Lund sänkte under fm sin rea till 50%. Inte mycket kvar av OM, men jag fyndade mig en Magnolia kjol i rouge. Perfekt!

• Jontesfru

Påminn mig om att man INTE ska in i en butik med OM rea... det blir så dyrt...

Var på Ystads djurpark o när man då åker in till Ystad ligger 3 magasin där.. svänger in o de startade rean igår (enligt expediten) o en lovely knit rouge kom med hem o en good t-shirt lite powder också. men de är så fina tycker jag. En sån röd har jag sneglat på länge så det var väl meningen. o mannen tyckte till o med det. o så fick jag ju fira att jag förlorat 3cm runt magen o baken den senaste veckan... eller hur?

• Jontesfru
    Sylt skrev 2010-07-23 18:59:27 följande:
    Fanns där mer fint? Hur mkt rea?
    Jag var där för ngn vecka sedan o då var där mkt fint *sugen*
    Odd Molly var 30%. Där var rätt mycket tyckte jag. 1 röd grandmas o en rosa (mörk) ingen aning dock om storlek. o en hel del till.

Andra märken som day var 50%
  • Jontesfru
    Bambiblogg skrev 2010-07-25 18:24:32 följande:
    Ja, jag saknar verkligen kollektionsloggan som fanns på alla kläder... varför skulle dom sluta med den och börja med texterna istället?
    Antagligen för att det blir billigare!
  • Jontesfru
    Duntoffla skrev 2010-07-25 20:06:02 följande:
    Ja de äldre kändes mer personliga på ngt vis.
    Jontesfru skrev 2010-07-25 18:51:39 följande:
    Antagligen för att det blir billigare!
    Ja, det kanske är så. Men å andra sidan kostar ju plaggen mer nu så det borde de väl ha råd med kan man tycka.
    Mycket vill ha mer! De vill väl helt enkelt tjäna mer på kläderna.
  • Jontesfru
    Sylt skrev 2010-07-25 20:51:43 följande:
    Jag sätter mitt hopp till er tjejer som har koll {#emotions_dlg.flower}

Har sett små handväskor (med tunn axelrem), ljus/gammalrosa (typ powder) färg, matt skinn (äkta?), vissa med små nitar (både antik-silver och antikguld blandat). Kostar runt tusenlappen.  Märket heter Fri... tror inte att det är Fiorelli. Ngn som vet? Finns på nätet? 
    Friis & company???
  • Jontesfru

Ska till freeport den 9 augusti o mitt "problem" är att få tid att gå in till OMs butik. SOnen lär ju hänga i Acnes butik.... fast han kan ju hänga där så hänger jag i OMs. o så får lillebror o mannen springa emellan!!! Är det långt emellan? o någon som kan stället bättre än jag, är det någon butik där som säljer Ralph Lauren (herr)????

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV