-
va bra.Mabimao skrev 2010-07-16 16:29:41 följande:Nä de gör nog inte det.......men jag har en som fixar åt mig idag......men tack för erbjudandet!!!
-
http://www.tradera.com/ODD-MOLLY-233-Lovely-knit-Pink-stl-4-auktion_163303_115626636
denna är det en äkta eller inte? -
Scandinavian sportsmen i Lund sänkte under fm sin rea till 50%. Inte mycket kvar av OM, men jag fyndade mig en Magnolia kjol i rouge. Perfekt!
-
Påminn mig om att man INTE ska in i en butik med OM rea... det blir så dyrt...
Var på Ystads djurpark o när man då åker in till Ystad ligger 3 magasin där.. svänger in o de startade rean igår (enligt expediten) o en lovely knit rouge kom med hem o en good t-shirt lite powder också. men de är så fina tycker jag. En sån röd har jag sneglat på länge så det var väl meningen. o mannen tyckte till o med det. o så fick jag ju fira att jag förlorat 3cm runt magen o baken den senaste veckan... eller hur?
-
Odd Molly var 30%. Där var rätt mycket tyckte jag. 1 röd grandmas o en rosa (mörk) ingen aning dock om storlek. o en hel del till.Sylt skrev 2010-07-23 18:59:27 följande:Fanns där mer fint? Hur mkt rea?
Jag var där för ngn vecka sedan o då var där mkt fint *sugen*
Andra märken som day var 50% -
Någon som är ute efter en uptomeism kläning i strl 2?
http://www.tradera.com/finfin-Odd-Molly-klanning-auktion_301743_115785883
-
Antagligen för att det blir billigare!Bambiblogg skrev 2010-07-25 18:24:32 följande:Ja, jag saknar verkligen kollektionsloggan som fanns på alla kläder... varför skulle dom sluta med den och börja med texterna istället?
-
Mycket vill ha mer! De vill väl helt enkelt tjäna mer på kläderna.Duntoffla skrev 2010-07-25 20:06:02 följande:Ja de äldre kändes mer personliga på ngt vis.Ja, det kanske är så. Men å andra sidan kostar ju plaggen mer nu så det borde de väl ha råd med kan man tycka.Jontesfru skrev 2010-07-25 18:51:39 följande:Antagligen för att det blir billigare!
-
Friis & company???Sylt skrev 2010-07-25 20:51:43 följande:Jag sätter mitt hopp till er tjejer som har koll
Har sett små handväskor (med tunn axelrem), ljus/gammalrosa (typ powder) färg, matt skinn (äkta?), vissa med små nitar (både antik-silver och antikguld blandat). Kostar runt tusenlappen. Märket heter Fri... tror inte att det är Fiorelli. Ngn som vet? Finns på nätet? -
Ska till freeport den 9 augusti o mitt "problem" är att få tid att gå in till OMs butik. SOnen lär ju hänga i Acnes butik.... fast han kan ju hänga där så hänger jag i OMs. o så får lillebror o mannen springa emellan!!! Är det långt emellan? o någon som kan stället bättre än jag, är det någon butik där som säljer Ralph Lauren (herr)????