Inlägg från: Morty |Visa alla inlägg
  • Morty

Odd Molly för oss inbitna del IV

rödros skrev 2010-04-02 12:00:27 följande:
    Är några stycken O.M blogga som jag brukar vara inne läsa på. Tycker det ser så mysigt och trevligt ut när de har sina odd molly träffar, så om det är stora eller små träffar. Själv har jag ingen blogg som många verkar ha, vet inte om det är något för mig eller vad man ska skriva i en sådan. Är där någon som bor i nord västra skåne? så skulle man kunna ha en träff nere också
    Det ska vara en träff i Malmö i april. Häng med vettja!
  • Morty
    rödros skrev 2010-04-02 12:35:20 följande:
    Tack så jätte mycket! Ska kolla så att om jag kan den 24 för den 17 kan jag ej. är det någon som är ifrån Helsingborgs hållet som ska ner på träffen? Jag är bor ju norr om HBG och är aldrig i Malmö så jag hittar inte. Det blir isåfall tåg ner och så långt är allt ok
    Det blir den 24:de står allra längst ner som tillägg. Där är nog en del som kommer från olika håll i Skåne så man kan kanske träffas på stationen. Brukar ordna sig. Ska bli väldigt skoj att besöka de olika butikerna och prova en massa OM iaf.
  • Morty
    Mamma2001 skrev 2010-04-07 09:34:00 följande:
    Fick hem min Suiteheart minidress igår - vilken besvikelse! För det första skulle den ju vara rätt liten i stl. Många har gått upp 1-2 storlekar...Så jag tog en stl. 1 istället för 0. men jag kan säga att den var riktigt stor! Är rätt liten över axlar etc, och allt liksom vara hängde :-/Nertill funkar det ju som förlängare om man inte har nån kofta öppet över och visar själva linnet.. Men hur hade ni gjort? Lämna tillbaka känns det som det lutar mest mot nu, och jag kommer förmodligen INTE byta till en stl. mindre heller.... -suckar-
    Nej men vad trist. Om jag hade varit dig så hade jag faktiskt lämnat tillbaka. Det ska ju kännas rätt och 'hemma'. Där ser man hur mycket det gör hur olika våra kroppar är och att vissa kräver en storlek större och vissa kan behålla sin vanliga storlek.
  • Morty
    Mamma2001 skrev 2010-04-07 09:43:24 följande:
    Ja, och jag är osäker på om jag ens skulle kunna ha stl. 0 .Den hängde  verkligen! Ingen passform what so ever! Usch ,jag är ju så bekväm också så jag orkar typ aldrig returnera när nått är dåligt... Men har pratat med butiken nu och ska skicka tillbaka den. Den saknade ju tags med och OM påsen var uppriven så förmodligen har nån annan returnerat den innan mig.... Trodde inte man skulle få lämna tillbaka den utan tags, men felet var helt på deras sida sa dom.. Antaligen hade det blivit nån miss på returavdelningen ,för dom skickar ej ut plagg som saknar tags etc....
    Skönt att det löste sig. Du får tänka på att nu har du pengar till något annat roligt!
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2010-04-13 14:30:07 följande:
    Fick pling åkte provade o... BÅDA plaggen e fel i strl t mig.. suck. Retur eller T.
    Nej vad trist!! Då är väl t-shirten för stor för mig med. Har för mig att du beställde en  sådan också.
  • Morty
    Ullis 10 skrev 2010-04-13 15:06:52 följande:
    Egentligen är hatehate inte så stoor, men låång (strl 2 den lila). Blues dress var mest deppigt, tröjan var inte lika viktig.....
    OK, så tråkigt med Blues dress. man blir ju så besviken.

Får se om jag hinner hämta mina paket idag.
  • Morty
    smulan0 skrev 2010-04-14 09:15:57 följande:
    hmm... fast det är ju redan många som är med så det blir ju inte så lätt för någon utomstående att dra några slutsatser! Jag ska också gå med!
    Annars kan du väl hoppa igen eller? Trist med skummisar. Att de orkar.....
  • Morty
    alias skrev 2010-04-14 13:33:15 följande:
    Har fått mitt kolliid nu ... men jag vet inte om jag vågar hämta ut paketet ...Är det någon överhuvudtaget som fått en Full Embroidered Smock Dress i vitt?Misströstar ...
    Ja,det finns det. *håller tummarna hårt att du fått rätt vara*
  • Morty
    Duntoffla skrev 2010-04-15 18:18:11 följande:
    Hej Nu är jag sur . Gjorde en affär på Trendsales idag och satte över pengar på mitt TS-konto för att kunna genomföra affären. Nu påstår säljaren att ngn grannes barn varit på besök och råkat klippa i tunikan. och nu hittar jag den här! H*n var väl inte nöjd med vårt pris i slutändan och drog en rövare. www.tradera.com/Odd-Molly-smuk-tunika-str-2-a... Snälla, buda inte på denna tunika då säljare känns allt annat än seriös. Jag har anmält både på TS och Tradera. *morr*
    Nä fy vad fult gjort!!! {#lang_emotions_demon}
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV