Inlägg från: Morty |Visa alla inlägg
  • Morty

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2010-03-09 22:24:43 följande:
    Nej och det är ju det jag tycker är skumt. jag skulle då inte betala tillbaka hela summan om jag VISSTE att jag gjort allting rätt. Får nog se mig om i stjärnorna efter de där pengarna.
    Fy f-n vad trist!!! Blir så  {#lang_emotions_djavulsk} på dessa oseriösa säljare.
    storblomman skrev 2010-03-10 08:46:39 följande:
    Hur är det med lovely kniten. Är den i bomull likvärdig i storlek som den andra eller är den rymligare? Provade en i bomull i går i stl 2 och den satt bra förrutom att knytbandet liksom hamnar precis på bröstet?! Kanske är fel modell för mig (förstora bröst) eller hur sitter den på er?
    Jag har 2 i ull och provade en 1:a i bomull häromdagen och det ska jag köpa i fortsättningen tror jag. Dock köpte jag 2 i färgen Love. På mig går knytbandet precis på bröstet har jag för mig. Men detta oavsett vilken storlek jag tar.
  • Morty
    Pokergirl skrev 2010-03-10 11:03:51 följande:
    InboxarListan är för övrigt uppdaterad nu, om ngn är intresserad.
    Väldigt intresserad.
  • Morty

Nu har jag inboxat ett par stycken och det blir inte fler idag (från mig)eftersom jag inte har koll på hur många och jag vill inte bli avstängd p g a de tror jag spammar.

• Morty
    slma skrev 2010-03-10 20:57:55 följande:
    När nagon har tid och möjlighet vill jag gärna ha den uppdaterade listan. Tack snälla för hjälpen!
    Fixat!
  • Morty
    Pokergirl skrev 2010-03-10 21:52:45 följande:
    *suck* Nu hävdar köparen, hon som köpte en goolagong av mig, att det är ett hål där. Bad om foto och hon skickar ett otolkningbart foto. Ber om nytt foto och får som svar att hon aldrig skulle luras utan att det är ett hål. Dock ingen ny bättre bild. Vad gör jag nu? Antar att man kommer få ett neg omdöme nu, trist!
    Men hur var det nu, hon har redan sålt den vidare va? Gick den för mindre pengar då eller? ingen som har koll kanske....
    Den där ska jag nog ta och spärra från mina auktioner.... även om jag inte säljer en mass OM så är det en sådan person jag vill undvika helt klart.
  • Morty
    brawny skrev 2010-03-11 09:27:06 följande:
    Japp, det var hon  och det var isako som råkat ut för det. Vilken trist typ! Jag ska också blockera henne.
    Var det inte även fru Vanheden? Måste in med en gång och blockera henne på T. Det var väl det namnet som börjar på D och finns längst ner i listan va?

Pokergirl: Håller med Mabimao att säg till henne att hon kan returnera och få pengarna tillbaka. Jag tror helt klart att hon sålt med förlust och vill därför ha ner priset.
  • Morty

Så nu har jag inboxat listan till Solglimten, Jo79 och malinoski.
    Nu får som sagt gärna andra ta vid....

• Morty
    Tequila skrev 2010-03-11 16:19:20 följande:
    Och jag skulle också mycket gärna ta emot listan!
    freemind skrev 2010-03-11 16:11:07 följande:
    Skicka gärna den nya listan till mig också TacK!
    Tabby skrev 2010-03-11 15:14:10 följande:
    Vill oxå ha uppdaterad lista .
    rackar2 skrev 2010-03-11 14:41:15 följande:
    Hej! Vill också gärna ha den nya listan om någon kan?
    Tindrisen03 skrev 2010-03-11 14:41:00 följande:
    Kan du inboxa mig en ny lista om det finns en sådan? Har en som är par månader gammal men den verkar ha uppdaterats
    Så då har jag inboxat listan.

Roligt att är här så många nya.
  • Morty
    Sylt skrev 2010-03-11 19:49:16 följande:
    HM´s "nattlinne". Kanonfint, jag har dem i måånga färger, bl.a. svart. 149 pix! Sen tänkte jag på "svarta-T-listan". Kan man inte "lägga" den ngnstans? Typ i en blogg här på FL? Så slipper ni skicka o skicka o skicka
    Ja vääääldigt gärna. 'Får' man ha det offentligt här?
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV