Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg

Odd Molly för oss inbitna del IV

Kajsan skrev 2010-08-16 19:42:31 följande:
    Hmm...Jag är ju säljare för Meandi, och nu när jag spanar på höstens kollektion ser jag ganska tydliga OM-vibbar,
    Eller är det bara jag? Visst känns det som de tagit..eh...inspiration från OM?
    Jag får hem mina plagg jag beställt nu i veckan och är spänd på att se dem "live".

www.meandi.se/sv/produkter/102504.aspx
    ja, onekligen lite OM-vibbar... inte riktigt likt deras tidigare kollektioner eller hur? Men det var fina grejer!
  • Bambiblogg
    Kajsan skrev 2010-08-16 20:14:54 följande:
    Nä, inte alls likt det gamla...och kvalitet och pris är bra så jag hoppas på det bästa!
    Tunikan med trollsländan var ju skitsnygg!! (och gav lite Fonda-vibbar)
  • Bambiblogg

Synd att dom har börjat kopiera Smyrna purse nu  :(
    Jag har en sån och använder den varje dag... älskar den! Men den dagen då jag vill sälja den så blir det kanske inte så lätt då  :(

Just nu så väntar jag på paket med varma vinterplagg, Broken Coat, Lux wool leggings och Funovits scarf! *längtar*

• Bambiblogg
    Kajsan skrev 2010-08-18 12:42:49 följande:
    Har Bambi blogg blivit kapat på nåt sätt? Jag får spam därifrån
    Va?!?! Vad för spam? Via mailen? Hur då?
  • Bambiblogg

Jag förstår inte riktigt hur du menar Kajsan med att du får spam av min blogg? Menar du att du får spam av min mail? För bloggen i sig kan ju inte spamma dig?

Det är i allafall ingen annan som har sagt något om det...

• Bambiblogg
    x karin76 skrev 2010-08-18 18:36:10 följande:
    Puffar lite.. Ingen som tvättat en Long Cardigan och kan säga om den krymper märkbart eller inte...?
    Jag har bara kört den i handtvättsprogrammet och då tycker jag inte att den har krympt!

Men jag rekommenderar dig att köpa nästa i en storlek mindre. Det har jag börjat göra och dom passar så mycket bättre!
  • Bambiblogg
    Frösötös skrev 2010-08-23 23:02:31 följande:
    Puffar lite: ingen här som har en så'n kofta?
    Jag brukar alltid gå ner en storlek på dom koftorna!
  • Bambiblogg
    Anna Paulita skrev 2010-08-24 13:35:12 följande:
    Jag mailade dem och den var slut i vilket fall. :P Och tyvärr visste de inte när årets kommer in. Jag får vänta och hålla tummarna på att det kommer in några innan slutet på oktober...och plöta Tradera noga. ;)

Tack för hjälpen iallafall.
    Vilken klänning ville du veta priset på? *har prislista*

Fick hem min Broken coat, Funovits scarf och Lux wool pointelle leggings *lycklig*
    Älskar jackan! Det är lite av en dunjackskänsla på den  :)
  • Bambiblogg
    Anna Paulita skrev 2010-08-24 19:44:19 följande:
    Everywear Dress :P Men jag antar att den ligger runt 3000.
    Va mysko, den finns inte med på prislistan. Den måste ha blivit tillagd senare. Men jag tror att den kommer att landa på ca 2200 kr. i svenska butiker.
  • Bambiblogg
    Pokergirl skrev 2010-08-24 20:25:19 följande:
    I år heter den Continental knit dress och kostar 2995:-.

Ah, nu hittade jag den. Annat nummer också #468 istället för #810.

Men hos DeepFling kostar den bara ca 2000 kr. därför gissade jag på 2200...

Men 3000 kr. för den blir det alltså...

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV