Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg

Odd Molly för oss inbitna del IV

Skrutteruttan skrev 2010-07-15 07:18:01 följande:
    God morgon Kaffe

Jag tänkte höra om det är någon som sett den här klänningen (Runaway dress) i färgen lite lilac eller rose i storlek 0 i en fysisk butik och med minst 30 % rea? Gärna en butik som skickar...
    Tack på förhand!!!

Maritza hade den i rose förut, men det var nog en 2 veckor sen... så den finns nog inte kvar... vet inte heller om dom skickar. Men du kan ju alltid ringa och fråga (om du inte hittar den någon annanstans).

P.S. Tack för kommentaren om min blogg  :)
  • Bambiblogg
    Frösötös skrev 2010-07-15 19:28:27 följande:
    Tack igen!!! Ni är verkligen helt underbara här i forumet. Du är jättesöt i din Skrattande
    Tack...

Bloggade precis om höst/vinterjackan... känns lite konstigt i denna sommarvärme  ;)
  • Bambiblogg
    Frösötös skrev 2010-07-16 19:47:11 följande:
    Men du den här var ju helt suverän Skrattande. Har sparat ner den för att kunna maila till vänner och bekanta som ska hit och Mollyshoppa.
    Tack! Den är ganska poppis och vi har använt den på våra Mollyträffar här i huvudstaden  :)
  • Bambiblogg
    Pokergirl skrev 2010-07-16 20:24:45 följande:
    Var ligger Wink? Visst har dom ff OM?

Wink är den butiken som jag nämner i inlägget, den ligger i Sturegallerian. Jag har inte varit där på ett tag, men jag antar att dom fortfarande har OM.

Jo, jag kanske borde lägga inlägget bland "bra inlägg"  ;)

• Bambiblogg
    h80 skrev 2010-07-16 21:07:17 följande:
    jag undrar om nån skulle kunna hjälpa mig?
    jag köpte precis denna klänningen : www.milkandhoney.se/marken/odd-molly/odd-moll...

o den är ju lite genomskinlig, så jag skulle vilja ha nått under, nån som har några tips? (gärna nått lite billigare)
    Hihi.. jag är kanske lite vågad men jag brukar inte ha något under min:

http://bambi.blogg.se/2010/february/vecka-7-243-appeteaser-dress.html
  • Bambiblogg
    Frösötös skrev 2010-07-17 23:40:48 följande:
    Inte ett jädra dugg! Det kom 7 droppar för ett par timmar sedan men nu ser det ut som om det börjar spricka upp igen. Det här är ju inte klokt - bor på Hornsgatan och kan alltså välja mellan att ha fönstren stängda och svimma eller halvsova till ljudet av alla "glada" nattvandrare ha ha. Ger upp nu och går och lägger mej med alla fönster öppna och öronproppar. Sov gott Glad
    Jag bor också vid Hornsgatan (typ) och vet hur det är... idag är det i allafall svalare...

Ang. OM-aktien så tror jag ändå att det kommer att gå bra för dom nu när dom satsar lite hårdare i USA.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV