-
-
Tjena
Nu är full emb till salu igen http://lostinoddmolly.blogspot.com/2011/01/uppdatering-till-salu-wigwam-almost.html Det var väl ngn som letade....
*inte min blogg osv*
-
Tjohooooo. Tackar massor!Duntoffla skrev 2011-01-31 15:34:52 följande:mindre än mig men de var små i storlek.
Sylt- du får snart post
-
..... snabb fråga. Engelsk strl 14 - är det en molly 3:a?
-
Attans. Hade hoppats på en 2:a.Frusna flickan skrev 2011-02-06 19:53:58 följande:Japp
Tack ändå! -
Tjena
Jag håller med många:
- Tradera är segt som säljare
- Jag fyndar inget på T
- Jag letar också Fonda, fast vintage chalk
-
Hej alla! Hur gör ni för att behålla era velourplagg fluffiga och i fin form? Torktumla? Sköljmedel? Kram
-
Egen --> Tack! Det skall jag prova!
-
Tackar massor, den blev kanonfin!!Egensinnig skrev 2011-03-09 21:10:58 följande:Jag tumlar på låg värme i ca 15-20 min och sedan får de torka klart på galge. Ytan fluffas upp men man undviker slitage och ev krympning som tumling kan ge annars.Vet att ngra i tråden har beställt därifrån. Tror alla var nöjda :)Frösötös skrev 2011-03-10 11:56:02 följande:Någon som har erfarenhet av tyska Shirtstory? Jag "råkade" klicka lite
-
Jag blir galen på Tradera.
Hade en auktion som jag blev tvungen att avbryta, hade fått 1 bud och kunde därför inte plocka bort hela auktionen. Skriver ett tydligt tillägg att det inte går att buda längre och att auktionen inte längre är aktuell.
Igår gick auktionen ut och en tjej lägger ett bud precis innan. Jag mailar direkt när auktionen är slut och vill bara dubbelkolla så att hon vet att auktionen är avbruten osv. Då svarar hon typ " -vad tråkigt" och sedan lämnar hon negativt omdöme!!!
Har mailat henne och frågat varför, men inget svar. Har även mailat T o bett den plocka bort kommentaren, inget svar.... Vad ska jag göra nu? Lämna neg tillbaka?