smulan0 skrev 2010-03-24 09:58:41 följande:
jag är säker på att du kan få dispans från att ha OM på dig med tanke på ditt tillstånd, du ska få skatteåterbäring OCH har fått pengarna tillbaka! Gud försöker säga till dig att gå på OM-träffen!
Synd att jag inte är troende då
Haha...tror du jag får dispens? Jag har ju flera tunikor men inga "finkläder" och definitivt inga pjucks. Jag ska också till Norrland, till London och sen på Molo i maj. Skattepengarna ska vara till semester nästa år. Men alltså, jag är
bra sugen. Måste ju kolla med sambon också. Vi går om varann just nu
Vill ju inte försöka få en plats om jag inte helt säkert kan gå.
Pokergirl skrev 2010-03-24 09:58:47 följande:
Duntoffla: Skönt att du fick pengarna åter till sist. Jag fick också mina pengar tillbaka för den lila grandmas som försvann. Det tyckte jag var schysst av säljaren. Så nu jagar jag en ny igen... Stod och klämde på en i lite powder, den är verkligen superfin men jag skulle inte ens lyckas ta mig ut ur huset utan att smutsa ner den. Jag tycker du ska anmäla dig! brawny: haha, vi är nog några som är strängt upptagna kl 12. Den powderfärgade som kommer hos campadre, är det en berrydress el FoL?
Grattis! Vad schysst! Powder är skitsnygg men jag är också duktig på att skita ner mig. Och gör inte jag det gör ngn annan det
Tycker att det ser ut som en Berry.