Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Sylt skrev 2010-03-01 21:10:58 följande:
    Vann förresten en auktion på T igår. Säljaren hade ett meddelande i det automatiska vinnarmailet. Men där fanns inga kontouppgifter utan bara en trevlig lite hälsning och en önskan från säljaren att jag skulle maila henne min adress. Har man inte tappat lite av funktionen då?
    Haha...nästan lite sött
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-03-01 21:18:02 följande:
    Duntoffla: Trist, hoppas nu att vi båda två har paket i brevlådan imorgon. Någon här som handlat av en T Svensson på blocket? Är tämligen paranoid just nu och tänkte inte bli blåst på fler plagg.
    Kan du inboxa mig länken till den annonsen?
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-03-01 21:50:08 följande:
    Fixar! Verkar vara en bra säljare, hon lovade att skicka blusen, när den anlänt betalar jag.
    Inte samma säljare. Men om du får betala i efterskott är hon nog seriös. Vem brukar göra sånt liksom?
  • Duntoffla

Idag fick jag ett paket (dock inte något av de två jag saknar) med en fin Bubble dress. Seriös säljare och i fint skick. Sitter som en smäck.

Ang ena paketet jag saknar erbjöd sig säljaren att återbetala hela summan vilket gör mig ännu mer lite misstänksam att allt inte var ok utan att denne fick kalla fötter pga mina mail. Dessutom såg jag att den bilden h*n använde sig av i annonsen på Blocket är identisk med en på Ebay... Fischy! Nu hoppas jag bara att h*n återbetalar pengarna så jag kan köpa något annat kul för dem. Det endra paketet saknas dock än och säljaren återkopplar inte

• Duntoffla
    Morty skrev 2010-03-02 20:27:13 följande:
    Skoj med paket! Tur att den ene återbetalar iaf. Jäkligt trist med den andre. Då kanske vi ska lägga till det namnet på 'listan över misstänkta' 
    OM jag nu får det. TYcker att det är lite märkligt att hon erbjuder sig att betala hela. Tror på det när jag väl ser det. Tyvärr var det det paket som kostade minst.
    Hilti skrev 2010-03-02 20:30:07 följande:
    Vad tråkigt att du råkat ut för detta Tofflan. Efter att 2 av mina blocket paket försvann, kräver jag rek och att jag får ID på paketet före jag betalar. De flesta säljare har faktisk gått med på det, annars har jag struntad i det. Man blir lite trött på att kasta penger i toa.. Håller tummen för dina paket.
    Ja det är trist. Blir nog inga fler Blocketköp om jag inte kan möta upp och hämta. Eller att göra som du. TAck!
  • Duntoffla
    pressan skrev 2010-03-02 21:19:16 följande:
    tusen tack... <3 Fy för alla lurendregare på nätet.. hoppas det löser sig för dig duntoffla
    Tack!
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-03-03 20:17:49 följande:
    Nu har summer of 2007 tunic anlänt, och jag tror det är en kopia. Vad säger ni experter? Har precis lagt in bilder i min blogg.
    Den ser lite skum ut. Försökte jämföra med min men min är äldre och inte likadan.

Skrev i bloggen
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2010-03-03 21:06:34 följande:
    Jag tror tyvärr att det är en kopia. Den ser lite för tunn ut i tyget, texten har "läckt" igenom och typsnittet på labeln i nacken är fel - likadan som på mina kopior. Dock superfint gjord i övrigt. Jag hade ej betalt utan reklamerat och skickat tillbaka. (Antar nu att det är payson garanti) Lite läskigt eftersom payson håller pengarna tills ni löst tvisten men de betalar i iaf inte ut till henne/honom om du skickar tillbaka. Duntoffla: 1300 kr kostar den ny.
    Tack! Min text lyser också igen. Tänk om även den är en kopia. Har det gjort kopior på äldre kollektioner?
  • Duntoffla

God kväll!

Idag har jag invigt min spoiler underskirt tillsammans med min Full emb smock dress. Fick en hel del kommentarer på jobbet. Kul!

Är Crochet knit ALLTID i bomull eller finns även den i ull?

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV