Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Oci- men tycker du att den känns för stor?

Maruttan- finns den i powder eller menar du vintage chalk som är lite pudrig? Vad är det för färg på brodyren? Vilken storlek letar du efter?

• Duntoffla

Tänkte nästan det. Det är lite brun brodyr på den. Ah fel storlek. Hade kanske kunnat släppa min annars. Håller ögonen öppna efter en 4:a.

• Duntoffla

Helle- nu vet jag inte utbudet men detta är några butiker med CN om jag inte missminner mig:

Tintinstyle
    Nantucket
    Country dreams
    Creative lounge

Sen den där melami kärringön eller vad den heter. Sitter med mobilen och orkar inte kolla.

• Duntoffla

Var förbi Mathilde nu. Det råkade visst bli ett par velourbyxor. Får se om jag hittar överdel i rätt storlek någon annanstans. De hade slängt fram lacie tanks som vanligt ett år senare blev ett sånt till mamma.

• Duntoffla
    Frösötös skrev 2011-07-07 17:12:58 följande:
    Usch vad gnällig jag lät! F'låt - grattis till kap!
    Haha, det kan ju såklart vara så att det är över sedan förra rean men jag vet också att de ex förut hängt undan Fonda dressar och tagit fullt bet. Det borde väl vara bättre att kränga allt?

Om ngn hittar en velourhood i strl 3 i dark rose på rea så hojta till. Vill ha minst 50%  
  • Duntoffla

Lilla My- OM- butiken brukar ha i början på augusti. Mathilde sänkte rätt sent har jag för mig.

• Duntoffla
    gambia90 skrev 2011-07-18 16:01:06 följande:
    Tips om en ny butik

www.butikgenuin.se

jag beställde en canna cardigan på rea och de ringde upp mig dagen efter för att tala om att den är påväg etc och att de precis öppnat sin webbutik

(ej min butik)
    Kul med ny butik! De hade ju en del trevliga märken. :)
  • Duntoffla

Ocikatten- håller med. Man ser ju mkt bättre hur det sitter på "vanliga dödliga"

• Duntoffla

H80- var det ribbat eller slätt? Det låter som lovelove tank eller secret tank. Vet tyvärr inte var det finns. Kan möjligen finnas hos mathilde i Sthlm

• Duntoffla
    SAJ skrev 2011-07-27 07:53:06 följande:
    Tusen tack för råden Vet någon hur Wigwam (AW10) är i storleken? Undrar om man ska sikta på storlek 3 eller 4. Främst bystmåttet dvs från armhåla till armhåla som måste vara ca 55 (x2 då). Någon som vet?
    Jag tycker att wigwam är normal till möjligen stor. Jag har oftast 2, ibland 3 i överdelar. I WW har jag 2.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV