Odd Molly för oss inbitna del IV
Oci- men tycker du att den känns för stor?
Maruttan- finns den i powder eller menar du vintage chalk som är lite pudrig? Vad är det för färg på brodyren? Vilken storlek letar du efter?
Oci- men tycker du att den känns för stor?
Maruttan- finns den i powder eller menar du vintage chalk som är lite pudrig? Vad är det för färg på brodyren? Vilken storlek letar du efter?
Tänkte nästan det. Det är lite brun brodyr på den. Ah fel storlek. Hade kanske kunnat släppa min annars. Håller ögonen öppna efter en 4:a.
Helle- nu vet jag inte utbudet men detta är några butiker med CN om jag inte missminner mig:
Tintinstyle
Nantucket
Country dreams
Creative lounge
Sen den där melami kärringön eller vad den heter. Sitter med mobilen och orkar inte kolla.
Var förbi Mathilde nu. Det råkade visst bli ett par velourbyxor. Får se om jag hittar överdel i rätt storlek någon annanstans. De hade slängt fram lacie tanks som vanligt ett år senare blev ett sånt till mamma.
Lilla My- OM- butiken brukar ha i början på augusti. Mathilde sänkte rätt sent har jag för mig.
Ocikatten- håller med. Man ser ju mkt bättre hur det sitter på "vanliga dödliga"
H80- var det ribbat eller slätt? Det låter som lovelove tank eller secret tank. Vet tyvärr inte var det finns. Kan möjligen finnas hos mathilde i Sthlm