Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly för oss inbitna del IV

Stargirl skrev 2010-02-15 12:21:11 följande:
    Jag har en bekant som precis lagt ut 80 000 på en bubbelpool på baksidan. Hon sa bara i förbifarten att jag var tokig som shoppade så mycket (misstänker att hon läse rmin blogg) jag sa att jag tyckte hon var tokig som lagt ner 80 000 på en bubbelpool som de kommer att tröttna på om ett par månader
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-02-16 19:43:06 följande:
    Va! Helt otroligt! Det måste ju vara storleken som är attraktiv för jag har sett såna betydligt billigare.
    Duntoffla skrev 2010-02-16 19:42:02 följande:
    Nope, gillar den inte alls heller. Inte någon av de nya randiga. *duckar för tomaterna*

Jag har en 4:a..........hm.......
  • Mabimao
    Sara Mia skrev 2010-02-16 20:02:39 följande:
    Detta var helt klart min favorit och "must have" när de första smygande produktbilderna dök upp. Men så snart jag fick klart för mig att det var guld- och silvertrådar inblandade så gick den bort direkt. Jag känner mig tantig i sådana plagg. Kanske för att min farmor alltid skulle ha glittertrådar på sina plagg?
    Japp, jag tänker på tv-serien panter tanter...hihi
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-02-16 19:47:19 följande:
    Sälj! Tänk vad mycket fint du får för de pengarna
    I know. Tänk om man kunde kontaktat den med näst högst bud......gick inte. Men saken är att jag gillar min.........
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-02-16 21:20:33 följande:
    Äääh, kom igen sälj! Du kan ju köpa något nytt i velour
  • Mabimao
    alias skrev 2010-02-16 22:17:20 följande:
    Wiiieeee ... idag kom mina två dolce skirts från Nola i UK - en i dark powder och en i almost black.Underbara. Har längtat så, särskilt efter den i svart.Det jag gillar är att hela kjolen har samma färg, alltså att inte spetsen nedtill är i en ljusare, avvikande färg.Najs. Snabb leverans också, och endast 5 GBP i frakt.Aj lajk.
    Congrats
    Me like ditt fynd på T. Höll en darrande hand över budknappen.....men sansade mig.
    Den är såååååååå fin!

Jag hoppar klänningen men tack för alla svar. Det blev en blå Dudette häromdagen istället. Fingers crossed att den passar.

(jag låter som Schyffert när han pratar svengelska i "svenskt näringliv")
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV