Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly för oss inbitna del IV

Pokergirl skrev 2010-03-10 15:54:30 följande:
    Vilka saknar nu nya listan?
    Jag......
  • Mabimao
    Pokergirl skrev 2010-03-10 19:54:42 följande:
    Nu har jag fått mail från Odd Molly, summer of 2007 var till 100% en kopia. Odd molly kommer nu gå vidare med juridiska åtgärder mot säljare. Så min uppmaning till er som drabbas av kopior, kontakta OM, skicka bilder och be om råd. Jag blev tvungen att skicka in min blus men det kändes skönt att få bekräftat att det var en kopia. Nu åker den tillbaka till säljaren.
    då var det som du trodde....... så tråkigt.....

Tack för uppdaterad lista, pöss pöss
  • Mabimao
    Pokergirl skrev 2010-03-10 23:12:07 följande:
    Morty: Jo, hon har redan sålt den vidare, beskrev den i "nyskick, endast använd en gång". Jag sålde den med info att den var beg. Hur gör jag nu, hon hävdar att det är hål, jag är tämligen säker på att den var i ok skick. Hilti: Jag tycker att du bör informera OM om att även du köpt denna blus av samma säljare som du nu fått vetskap om säljer kopior. Så har dom fler fall i registret.
    Men det var väl hon som klagat på en sidenkjol som också var felfri.....hon vill bara få ner priset........
    Säg till henne att det är ok att hon häver köpet och skickar tillbaka den nu när hon inte är nöjd! DÅ kommer hon ju få panik, för DET vill hon ju inte. Och du har varit vänligheten själv......eller hur?
  • Mabimao
    brawny skrev 2010-03-11 20:55:01 följande:
    *vissel vissel* idag kom min goding o nu finns den på bild i bloggen. jag är SÅÅÅ nöjd med denna fining!
    DET förstår jag. SNYGG är den. Grattis!
  • Mabimao
    brawny skrev 2010-03-14 08:10:46 följande:
    och helt fantastiskt hur pass snabbt alla mollytjejer fick den här personen att stänga ner sina auktioner. konsumentmakt i sin bästa form säger jag! och bra kunskap att ha det här med automatgenererade omdömen. visste inte att tradrea hade det...
    Den andra skumma vi kollade häromdan blir bara skummare......auktoionen ligger kvar....men den som hade högsta bud sist vi kollade (hon som köpt felra ggr) är nu helt plötsligt inte ens med i budhistoriken?????????
    http://www.tradera.com/Odd-Molly-Tunika-Klanning-auktion_301743_108799196

Jag fattar nada......... kan man ändra sitt alias under pågående budgivning.....?

Jag har anmält både auktion (ej Odd Molly) och säljaren som sådan, men inget händer........
  • Mabimao

JAAAAAAAA! Grön kappa MIN!!!! Twill love the back!!!!Var bara tvungen att berätta. Nu är det bara nevigt om den passar, den skall ju vara liten i storleken..... Men om jag behöver en morot för att tappa några pannor är det nog för denna!!!!
    Har velat ha den läääänge.

• Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-03-14 21:09:22 följande:
    Coolt! Grattis!
    Jag sitter och ler urfånigt stort och vill helst ta en sväng om på golvet......hoppa upp och slå ihop klackarna åt sidan trixet liksom
    passar den inte får jag banta eller sälja vidare. man vinner inget om man inte vågar.
    Kanske göra en A-K och vänta in den......
    Men.......den kanske passar och då kommer ni få se en grön Mabimao på träffen!
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-03-14 21:28:03 följande:
    Visste inte ens att du ville ha en sån.Nu blir det ju en bra flytt mellan två trevliga OM-töser.
    Jo sedan den fanns har jag haft ett gott öga till den, men när jag sett den till salu i stl 4:a (sällan) så har det inte passat. För mycket inköp
    Men nu.......passade det toppen. Jag har inte handlat så mycket från vår OM.

Men jag hade ju köpt annan vår jacka (grytlappsjackan)....jaja...vad göra?
  • Mabimao
    smulan0 skrev 2010-03-14 21:43:03 följande:
    det ska bli så himla kul att se allas bilder från OM-träffen! Ni måste ta mycket foto!Mabimao: Jag tror den är rätt normal, min 1a va för liten men jag har 2a i nylon parker coat också!
    ...och jag 3....och denna är en 4:a.
    Hoppas.....
    Synd att du inte skall med. Du, jag och Katinka kunde sjunga små grodorna, små grodorna....hihi
  • Mabimao
    Frusna flickan skrev 2010-03-15 08:47:51 följande:
    Hej alla! Mambiao - jag är så avis. Grattis!!!!!!!! Dn är urläcker och grön är min favoritfärg! Ang träff i Gbg. Jag vill så gärna vara med. Vem håller i detta? Har jag fel när jag tänker Freeport i april? (hoppas okej att jag frågar här)Kramar från sjuksängen. Hemma från sjukhuset efter en nödvändig bukplastik. Fy 17 vad jobbigt detta var... Känner mig som en bit kassler med hårt bandage och tusentals stygn. Sitter här helt snurrig av morfintabletter och har i rådande tillstånd inte en tanke på att vara privat med mina fysiska tillkortakommanden. Tur att jag har många klänningar/tunikor för byxor lär jag inte komma i på ett tag. Mjuka fonda och x-stitchar med mjuka leggings får jag bo i i början. Och jag budade och vann en make out dress igen! *hurra Jag har ju ångrat så att jag sålde min förra året. Och den är också i min favvo-färg lite green.
    Tack
    Det låter inget vidare, tur att du kan shoppa från sången ....stackare....krya på dig. Ditt förslag låter bra tycker jag.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV