Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Minatre skrev 2010-02-14 18:46:01 följande:
    Denna kofta är ljuvlig. Jag har också den men från en tidigare kollektion i den blåa färgen.
    Jag hoppas det. Hoppas även att den är så stor som folk säger för nu gick jag ner i storlek. Sen ville jag gärna ha den materialmixen som den nya är. Klarar inte för stickigt.
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Hilti skrev 2010-02-14 19:46:25 följande:
    Har en fråga angående Spoilers. Jag har en underdress i powder och en underkjol som jag trodde var powder, men det är en himla skillnad i nyansen. Kan det vara så, eller är kjolen annan färg tro? Jag har bara tagsen till klänningen och den står det powder på...
    Kan det vara så att det finns powder och dark powder?
  • Duntoffla
    Hilti skrev 2010-02-14 20:55:06 följande:
    Ja, det kan det faktisk vara. Det är samma nyans bara den ena är mörkare. Tack för ditt svar
    Jag vet inte om det är rätt men jag har en cupcake som heter just dark powder och tänkte att det kanske är något de brukar kalla de olika nyanserna.
  • Duntoffla
    brawny skrev 2010-02-14 21:54:52 följande:
    apropå cupcake i dark powder: en sån har jag ninjat hem på tradera ikväll.
    Åh grattis till bra köp! Älskar min och färgen är tokfin.
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-02-14 22:20:52 följande:
    Wihi!!! Jag budade precis hem en lila Grandmas Coat i strl 3. Ett års jakt är äntligen över! När jag väl kom på att jag villa ha en lila var den slutsåld överallt, var till och med ner till Stockholm och scannade av varenda butik men just 3:an var slutsåld. Men nu är den på väg till mig, till sist. Det blev lite dyrare än jag tänkt men det är det värt. Tack Duntoffla för tipset!
    Åh grattis! Vad kul att den blev din till slut!
  • Duntoffla
    brawny skrev 2010-02-15 21:44:27 följande:
    Jag har en i Rose i stl 2 och den känns stor, så den andra i chocolate köpte jag i stl 1 och den känns bra. annars har jag stl 2 på alla överdelar.
    Ok. men brukar du ha 2 på nederdelarna också? Velar mellan 2 och 3
  • Duntoffla
    Morty skrev 2010-02-15 22:01:03 följande:
    Ta max en 2:a. Jag har provat en 3:a och den satt ju inte ens på höfterna bara kanade rätt ner. Sen sa även fru Vanheden att hon haden en 2:a men den kasade ner lite titt som tätt så hon skulle satsa på en 1:a nästa gång. Nu är det väl ingen som vet hur de nya är ännu. Eller någon har lyckats klicka hem från Sid&Sally?
    Attans då! Jag som trodde jag fått tag på en bra. Vad kostar de nya?
  • Duntoffla
    brawny skrev 2010-02-15 22:02:37 följande:
    nej, om jag skulle köpa en till spoiler skirt så skulle jag köpa stl 1. du ska nog inte ta en 3:a i alla fall, det blir nog väldigt stort...
    Ok. Då litar jag på er Du har ju trots allt sett mig och mina höfter

Nu var det inte meningen att det skulle låta så perverst som det kanske gjorde...
  • Duntoffla

God middag!

Hemma idag och vabbar. Igen...

Piggade upp mig med ett köp nu på morgonen. Det blev en spolier skirt i rose. Hoppas att den funkar bra till min smock i powder samt kanske under Sara-klänningen.

Hur är Grandmas i storlek? Har fått för mig att de är stora. Bör man gå ner i storlek eller ha sin vanliga storlek?

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV