Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

smulan0 skrev 2010-02-21 14:56:51 följande:
    någon som använt trendsales? Hur förde ni över pengar? Går ju inte att göra om man inte bor i danmark?? Hur mycket kostar det extra att föra över via ordinarie bank (ungefär)?
    Du måste ha ett TS-konto annars blir det dyrt och knöligt. När du skaffat ett sånt (vilket är lite meckigt) så för man bara över pengar via sitt kontokort. Värt att tänka på är att de tar sk gebyr (avgift) så plagget blir lite dyrare än vad man först tror. Tror gebyr ligger på ca 5 danska nu.
    Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-02-21 15:26:49 följande:
    Jag har tvättat min i maskin. Kallt och ylleprogrammet. Gick jättebra.
    gambia90 skrev 2010-02-21 15:21:52 följande:
    Jag har kört den i en tvättpåse på en skonsamt program i tvättmaskinen.
    Tack för svaren!
    smulan0 skrev 2010-02-21 15:32:10 följande:
    jag har ett konto men det går ändå inte att använda betalkort som är utländska om man inte är validerad...
    Det var det jag menade med konto. Att du skapat konto med validering. För att göra det måste du maila in kopia på ID-handling samt ett papper på att du är du och att din adress stämmer. jag mailade körtkort samt ett papper där min adress stod. Bankpapper (fast ta bort väsentliga uppgifter) eller FK-papper. Lite meck men sen är det lätt
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-02-21 18:29:28 följande:
    Duntoffla: gillade du inte din nya portmonä?
    Haha...nope. Jag är förjäkla ombytlig Trodde den skulle vara mer grisrosa. Dumt eftersom det faktiskt står powder.
  • Duntoffla
    smulan0 skrev 2010-02-21 18:54:34 följande:
    Tack för svaret!!! Ja det var lite meckigt... hinner nog inte fixa det innan jackan måste betalas. Men ska försöka! Någon som vet om OM säljs på MQ i Nacka??? frågade var ett plagg var köpt och fick det som svar. Visste inte att MQ hade OM men det kanske stämmer?
    Nej, inte nu i alla fall.
    Säg till om det drar ut på tiden med TS
  • Duntoffla
    Bombshell Baby- jag tror att det finns flera som har storlek 4 här inne. Dessutom är en del plagg väldigt generösa i modellerna. Det finns säkert något för dig
  • Duntoffla
    MejaKiZnic skrev 2010-02-22 20:11:09 följande:
    Säljs inte jeansjackan i stl 0
    Det borde den väl göra? Däremot kanske det bara är få butiker som tar in den? Maila HK och be om en lista på butiker som köpt in den.
  • Duntoffla
    Pokergirl skrev 2010-02-23 19:53:33 följande:
    Men jag är ingen rosa tjej... Satt precis och funderade på hur man skulle kunna kombinera de olika färgerna. Den grå funkar ju med de mesta färger medan den blå känns lite mer begränsande till blått och vitt, eller rosa om man nu har detta.
    Den grå är jättefin Jag fick hem min förra veckan och är helnöjd med valet. Även om jag tycker blå är himla fin den också men grå mer lättmatchad
  • Duntoffla
    smulan0 skrev 2010-02-23 20:29:51 följande:
    Vad tror ni om denna säljaren? Säljer offantliga mängder mollysar i olika stl. Verkar ju inte va kopior men lite skumt eller??? www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    Fast samtidigt är det ju en del som är beggat. Hon kanske bara garderobsrensar. Jag blir mer orolig för såna som har många likadana nya plagg.
  • Duntoffla
    BombshellBaby skrev 2010-02-23 21:03:39 följande:
    oxå kikat på den säljaren. är ju inte nytt så trodde det verkar ok?
    Ja, det är det jag menar. Jag tror att h*n är ok
  • Duntoffla
    Flock skrev 2010-02-23 21:32:10 följande:
    Hej! Idag åkte jag iväg för att hämta min efterlängtade Lovely Knit i mörkrosa stl 1. Väl i affären ville mannen och barnen att jag skulle prova en blå lovely istället och den var bara så underbar, så jag kom hem med en lovely i blå stl 0 istället   Vilken tur att jag inte handlade på nätet när verken färg eller stl stämde... Så glad idag!! Ville haft en jeanskjol oxå men det hade de inte tagit hem, tyvärr..
    Vilken tur! Ibland är det bra att man inte hastar iväg och webbshoppar.
    alias skrev 2010-02-23 21:47:19 följande:
    H*n har handlat av mig på tradera, då var det iallafall inga som helst problem. Idag har kettle Coat i rött äntligen flyttat in i min garderob. Hallå, våren - skynda, skynda!!!
    Åh, jag kan tänka mig att den är superfin på!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV