Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Odd Molly för oss inbitna del IV

Nån som har provat årets GrandmasCoat och jämfört den storleksmässigt med förra årets? Jag velar på storleken...

Jo just det!
  • Kajsan
    Mabimao skrev 2010-02-24 21:02:13 följande:
    Kolla fina Binas blogginlägg idag ang. Grandmas everydaymolly.blogspot.com/
    Ååå nu hittade jag ju nåt jag vill köpa av henne,attans för plånboken
    Jo just det!
  • Kajsan
    Sara Mia skrev 2010-02-25 00:56:49 följande:
    Jag har provat och beställt en röd igår. Jag brukar ha 0-1 på OM-plagg. Jag lyckades prova 1:an i min lokala butik, men den kändes lite väl rymlig. Väl hemma beställde jag en 0:a från Countrydreams. Jag tyckte 1:an var lite lång i ärmarna. Sedan är det ju olika hur rymlig man vill ha den. Men eftersom det är ett virkat plagg så är den ju inte direkt vindtät och då blir det väl att man använder den när det är lite varmare ute och då räcker det väl med något tunt under. På en vinterkappa går jag kanske upp en storlek för att rymma en varmare kofta också, men Grandmas vill jag ha mer figurnära. Jag har dock aldrig tidigare provat en Grandmas, så jag kan inte jämföra med tidigare säsonger.
    Ja då låter det som förra årets , som jag har här hemma.
    Jag tror jag får prova en idag för att bestämma mig....
    Jo just det!
  • Kajsan

Alltså jag är så glad att jag bara dööööör!{#lang_emotions_sunny}
    Jag har verkligen haft ångest över att jag under ett vekt ögonblick sålde min Blues dress för nåt halvår sen,  Tänkte på det senast i morse , det är ju min favorit efter berrydressen ( som jag förövrigt vill ha i fler färger, är på ständig jakt )
    Men idag tog jag en tripp till Barkarbys outlet, och vad hänger inte där?
    Bluesdressen i både chalc och blått i rätt storlek för ynka 760 kr styck
    Jag kunde naturligvis inte välja färg så jag shoppade båda, en av dem får väl Traderas sen...men jösses! Lyckorus!

Jo just det!
  • Kajsan
    BombshellBaby skrev 2010-02-28 17:39:13 följande:
    Fanns det mer där?
    Ja de hade ovanligt mycket tyckte jag. Det mesta var inte superbilligt, men en del fynd fanns.
    Stargirl skrev 2010-02-28 17:38:45 följande:
    Näe!!! Vilken lyckodag!
    I know! Att man kan bli så glad över så lite egentligen
    Jo just det!
  • Kajsan
    BombshellBaby skrev 2010-02-28 18:53:57 följande:
    Gillar när de citerar fel. Kan du inboxa affärens namn och så?
    Jag vet inte vad butiken heter, men det finns bara en i outlet som säljer OM...Eller brands nåt kanske?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Pokergirl skrev 2010-02-28 18:57:36 följande:
    Grattis Kajsan, vilket kap du gjort! Det var förresten ute ett par Berry på T nyligen, tror dom är kvar ff, strl 4.
    Men, jag kollade ju senast...alldeles nyss *Kollar igen*
    Jo just det!
  • Kajsan
    Bina skrev 2010-02-28 19:10:27 följande:
    Kajsan... *applåderar förtjust* STORT GRATTIS till fyndet!
    Tack! Fast det största fyndet har ju du med alla dina Berrydressar i precis rätt storlek
    Jo just det!
  • Kajsan
    Bina skrev 2010-02-28 19:22:15 följande:
    Fynd vet jag inte precis.. hukar mig.. eller jooo.. en till fullpris och en till lite bättre pris än så... jag var på väg att sälja min röda berry  men jag tvekar och är så rädd att jag ångrar mig.
    Nej då, det gör du inte! Du kan tillockmed sälja den billigt utan att ångra dig

Nämen jag är främst ute efter en Chalc...och en rosa.
    Jag skulle faktiskt vilja gifta mig i en chalc...{#lang_emotions_embarassed}
    Jo just det!
  • Kajsan
    jojoa75 skrev 2010-03-01 17:10:38 följande:
    Har sett nu! Ska kolla schemat
    ( Tack för beställningen !  {#lang_emotions_heart} )
    Jo just det!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV