Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Odd Molly för oss inbitna del IV

Jag sprang in på Mixit i sundbyberg idag efter jobbet, var där på deras förhandsrea igår men höll mig.
    Men nu slank det ner en lovely knit, en sån blå som jag verkligen vill ha, till 40 %.
    Nöjd. Känner att den kommer bli användbar,

Jo just det!
  • Kajsan

Nån som har sett Mononoke t88 på riktigt? Jag tycker den är superfin, men undrar hur den är i storleken och om den är lika fin IRL som på bild....

Jo just det!
  • Kajsan
    barn05 skrev 2010-07-09 14:19:44 följande:
    VA!! Har Mixit röda lotta lotta...stl 4?!?!? Jag var ju där och såg inte en enda Lotta Lotta, var har de gömt dom? Snälla Pingla, om du har vägarna förbi MixIt kan du väl kolla om det finns kvar en röd kort Lotta Lotta i stl 4. Jag har en grön hemma men drömde om en röd...
    Jag kan springa förbi där i morrn innan jobbet och kolla åt dig.
    Jo just det!
  • Kajsan

Jag tog en sväng på mathildes båda butiker, OM butiken och NK igår och shoppade en rosa/brun Continent X-stitch för halva priset.
    Precis en sån som jag letat efter!
    I OM butiken var jeg helt ensam, jag tror de förlorar på att inte ha börjat med rean.
    Inte hade de nåt lul från prefall heller
    NK hade massor med Grandmas coat kvar, jag har ett presentkort därifrån kvar så jag funderade länge på att knipa en i allmost black typ gratis Men nä, det kändes onödigt.

Jo just det!
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2010-07-12 00:22:52 följande:
    Ok, det förklarar en del för den i powder jag provade var tight som sjutton( Visserligen en 2:a)  Särkskilt över höfterna.
    Kajsan skrev 2010-07-12 00:01:31 följande:
    Jag tog en sväng på mathildes båda butiker, OM butiken och NK igår och shoppade en rosa/brun Continent X-stitch för halva priset.
    Precis en sån som jag letat efter!
    I OM butiken var jeg helt ensam, jag tror de förlorar på att inte ha börjat med rean.
    Inte hade de nåt lul från prefall heller
    NK hade massor med Grandmas coat kvar, jag har ett presentkort därifrån kvar så jag funderade länge på att knipa en i allmost black typ gratis Men nä, det kändes onödigt.
    Visst är den bruna X-stitchen fin? Köpte också en sån. Knep du inte Berryn i vitt?

Kan man ha för många Grandmas?
    Nä, jag klämde på Berryn, men jag skulle behöva en 4.a ändå tror jag.
    Eller 3.a....och det var ju ödet att den hängde där....men nä, hade det vart en 4:a hade det vart MIN!
    Min man tycker nog att man kan ha för många Grandmas misstänker jag Oskyldig
    Jo just det!
  • Kajsan

Idag har jag vart och reashoppat en tunika på Kappahl av alla ställen. Min man blev förtjust och tyckte den såg ut som hans favoritklänning, Berrydress, fast i tunika och ljusblå.
    Och jo, den ser ut som den nästan, fast den kostade 199 kr.
    Om det hade vart en OM lapp på den så hade nog folk betalat det tiodubbla. Läskigt faktiskt.

Jo just det!
  • Kajsan
    Frösötös skrev 2010-07-18 16:52:52 följande:
    Är jag galen eller är jag galen?! I stället för att lägga mig på en filt i solen gick jag en riktigt lång (3 timmar) promenad och passade på att slinka in på Mathilde: de har INTE sänkt till 70% än. Misslyckades återigen att lura ur dem när de tänker sänka Flört
    Gör de det? Gjorde de det förra året?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Pokergirl skrev 2010-07-18 22:35:54 följande:
    Varför kan du inte tipsa om webbutiken direkt i tråden istället?
    Tänkte precis samma sak, det är väl vitsen med tråden? Inte att dra läsare till sina personliga bloggar?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Mabimao skrev 2010-07-22 22:20:58 följande:

glömde bilderna.....
    Men för He---vete! Vad tänkte designern med där? Vad ÄR det för nåt? Ska klänningshel--etet se ut så där?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Tabby skrev 2010-07-29 16:44:40 följande:
    Man har  14 dagars ångerrätt enligt konsumentlagen även på reakläder. Bytesrätt är något annat, men ångerrätten kommer de inte ifrån.Hänvisa till konsumentlagen om de strular med retur
    Lycka till! Jag fick både Kreditor och Odd Molly att _tvinga_ henne på Country Dreams att ta tillbaks ett reaplagg förra året.
    Hon vägrade och svarade inte på varken mail eller telefonsamtal under över en månads tid.
    Jo just det!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV