Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

Russinmuffin skrev 2010-04-16 21:54:46 följande:
    Katinka har provat den. Hon skrev så här om storleken den 13 augusti 2009: "Normal till lite liten i storleken kanske. Min 2:a var lite trång över bysten precis när den skulle på, men sedan satt den minsann som en smäck. Prislappen på denna är 2999:- och jag vill bli miljonär omedelbart för det här är verkligen en vacker klänning min garderob borde få."
    Okej, tack! Men då behöver jag nog en 3:a ändå. Tror den i butik var en 2:a så kanske man skulle hälsa på hos Sid ändå. Jobbigt!
  • Pokergirl
    Frusna flickan skrev 2010-04-17 08:36:17 följande:
    Jag tycker inte riktigt som Katinka ang T88 klänningen. Jag kunde ha en 2:a fast hade nog valt en 3:a som jag egentligen är. SÅ inte alls liten i storleken tycker jag. Jag kan ju på vissa modeller inte alls ha tvåan.
    Okej, jag måste nog förbi butiken och prova. Ska försöka förhandla med dom om att laga den plus sätta ner den till halva priset. 1500 kan jag tänka mig att betala, men inte mer än så, dom måste ju byta ut banden då ett är borta.
  • Pokergirl
    Stargirl skrev 2010-04-17 14:34:01 följande:
    Gissa om jag förstört ett par bruna frillpants med klorin.....ja det har jag så jävla surt så jag sliter mitt hår....suck.
    Surt!
    nick name skrev 2010-04-17 14:35:55 följande:
    Nu beställde jag en saloon dress till reducerat pris hos millami. Hoppas mitt plagg inte lider av alltför stor skada. Har lite mollyannonser ute på T som går hyfsat, så jag redan satt pengarna i omlopp genom att klicka hem saloon dress, grandmas coat och den där beachtunikan "vaddennuheter". Gött!
    Hihi, jag har också några annonser ute och planerar redan vad jag ska göra med slantarna. Var lite sugen på mrs rogers beach dress men den såg så kort ut live. Får nog bli en tunika istället så slipper jag chocka omgivningen genom att visa benen.
  • Pokergirl
    Hilti skrev 2010-04-17 21:11:47 följande:
    Frågan har ni säkert fått förut, men finns det någon parfym som doftar som Odd Mollys kläder?
    Det är bara vissa plagg som doftar sådär blommigt, tror det är plagg från Portugal. Det finns ett sköljmedel som påminner lite om doften, det där pudriga, blommiga. Men givetvis måste jag se flaskan för att komma på vad den heter.
  • Pokergirl

Såg en så fin kofta idag, en tjej som hade en tunt hålstickad kofta i dark powder (tror jag det borde vara). Koftan hade långa ärmar med en spetskant på ärmslutet. Så fin! Lite som mesh men mer hålmönstrad. Någon som vet vad det kan ha varit för fin sak jag såg?

• Pokergirl
    Bambiblogg skrev 2010-04-19 20:02:46 följande:
    Den enda hålstickade koftan jag kan komma på är Yarnbard cardigan... men det låter inte riktigt som den heller...? Mesh och hålstickad låter som en konstig kombination? bambi.blogg.se/2009/august/dagens-outfit-1.ht...
    Nej, inte yarnbard utan mer tunn och "spetsig" likt som mesh är. Förlåt dålig liknelse, jag måste bara hitta denna fina någonstans.
  • Pokergirl

Jennus: Så snäll du är som försöker hjälpa mig, men tyvärr är det ingen av dom du tipsade om. Ska kolla på T om jag kan hitta den.

• Pokergirl
    Bambiblogg skrev 2010-04-19 21:13:05 följande:
    Aha, det är en #665 Smallvile long cardigan!!! Jag hade en sån i lila: bambi.bloggagratis.se/2008/07/08/819060-senas.../ bambi.blogg.se/2009/march/today-im-wearing-th... bambi.blogg.se/2009/march/sommardrom.html Den var välanvänd, en mycket bra kofta!
    Åh, tack så hemskt mkt för hjälpen! Den var ju ännu finare i lila. Men hur ska jag hitta en sån... Alla desssa bekymmer!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV