Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

Jontesfru skrev 2010-05-06 13:24:04 följande:
     o nu har dessutom vågen visat neråt så nu sitter nog kläderna snyggt snart! Jippi! Fast min plånbok blir nog inte glad... har ju gillat OM länge men det har inte varit lönt att prova ens, men nu...
    Hihi, välkommen till klubben!
  • Pokergirl

Mabimao: Grattis! Vilken färg blev det? Jag har kikat lite på bootsen men har svårt att motivera ännu ett skopar.

• Pokergirl
    Frösötös skrev 2010-05-07 20:48:19 följande:
    Hej, var svårt förkyld för en vecka sedan och kunde inte jobba så jag roade mig med att läsa igenom igenom hela tråden. I något inlägg talas om att några av er - ganska nyligen tror jag - bildat en grupp på FB. Om någon ville tala om vad den heter skulle jag bli väldans glad. Kram
    In odd we trust

Välkommen!
  • Pokergirl
    Duntoffla skrev 2010-05-10 13:47:39 följande:
    Aha, synd! Räknas den som multifärgad?
    Jag ska inte svära på att den heter just multi, men den jag söker ska vara antingen powder eller ännu hellre lila, i en färg och inte flera olika nyanser. Men tack för att du tänkte på mig!
  • Pokergirl
    Duntoffla skrev 2010-05-10 20:50:41 följande:
    Själv har jag fått en hang-up på 9th sweater. Vet ngn hur den är i storlek? Har fått för mig att den är rätt stor, stämmer det?
    Jo, den är relativt stor. Jag har en 3:a men skulle lätt kunna ha en 2:a. Vet inte om det skulle hjälpa dig, men jag kan måtta min om du vill.
  • Pokergirl
    maruttan skrev 2010-05-10 21:46:17 följande:
    Finns det någon webshop som har 9th sweater i sitt sortiment?? Har letat som en tok men inte hittat Är även på jakt efter en grå wigwam i stl 4, någon som vet var jag hittar en sån?
    9th sweather måste du nog leta på T eller Blocket. Eller förresten, har sett den i ngn utländsk shop men var minns jag inte. Inte mycket till hjälp tyvärr...
  • Pokergirl

Vem var det som var på jakt efter en everyday long cardigan? Ligger ute en i beige nu men jag minns inte om det var beige eller ngn annan färg (brun?) som personen var på jakt efter.

• Pokergirl

Duntoffla: Snabbmätte min 9th, strl 3. Jag pendlar mellan 2 och 3, denna köpte jag i 3 då det var den enda som fanns kvar men jag hade utan problem kunnat haft en 2. Mått över axlarna från ärmsöm till ärmsöm, 46 cm. Mått över byst, mätt från armhåla till armhåla rätt över 52 cm. Nu var den iofs inte nytvättad men det är iaf riktmått.

• Pokergirl

Lite OT, idag släpps Jade Jaggers kollektion hos Indiska. Jag är grymt sugen men det känns galet att betala 1000 kr för en klänning på indiska. Fast det är ju klart, även dyra OM har ju inte alltid visat ha bästa kvaliteten.

Lite sur är jag, missade ännu en auktion med en x-stitch som slumpades iväg igår, slutade på 520 kr. Det är verkligen köparens marknad just nu på vissa plagg.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV