Odd Molly för oss inbitna del IV

Mabimao: Grattis! Vilken färg blev det? Jag har kikat lite på bootsen men har svårt att motivera ännu ett skopar.
Vem var det som var på jakt efter en everyday long cardigan? Ligger ute en i beige nu men jag minns inte om det var beige eller ngn annan färg (brun?) som personen var på jakt efter.
Duntoffla: Snabbmätte min 9th, strl 3. Jag pendlar mellan 2 och 3, denna köpte jag i 3 då det var den enda som fanns kvar men jag hade utan problem kunnat haft en 2. Mått över axlarna från ärmsöm till ärmsöm, 46 cm. Mått över byst, mätt från armhåla till armhåla rätt över 52 cm. Nu var den iofs inte nytvättad men det är iaf riktmått.
Lite OT, idag släpps Jade Jaggers kollektion hos Indiska. Jag är grymt sugen men det känns galet att betala 1000 kr för en klänning på indiska. Fast det är ju klart, även dyra OM har ju inte alltid visat ha bästa kvaliteten.
Lite sur är jag, missade ännu en auktion med en x-stitch som slumpades iväg igår, slutade på 520 kr. Det är verkligen köparens marknad just nu på vissa plagg.