Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly för oss inbitna del IV

på fredag 12 aug. klockan 08:00 startar rean i oddmollybutiken på humlegårdsgatan.
    det kommer då att vara 50% på vår och sommarkollektionerna 

• gambia90
    gambia90 skrev 2011-08-09 19:16:20 följande:
    på fredag 12 aug. klockan 08:00 startar rean i oddmollybutiken på humlegårdsgatan.
    det kommer då att vara 50% på vår och sommarkollektionerna 
    själv är jag nu ganska mätt på dessa kollektioner och kan inte komma på något som jag skulle vilja köpa till halva priset.....
  • gambia90
    Duntoffla skrev 2011-08-12 13:08:46 följande:
    Oj, nytt nick? Håller med dig.

Vet ngn var man kan hitta en canna cardigan i storlek 2 eller 3? Var i om-butiken imorse på rean men bara 4: or tyvärr. Köpte mitt livs första sidenlinne så nu vill jag ha ngt till.
    fanns det canna cardigan i OM butiken?
    vad kostade de?
    Vilka färger? 
  • gambia90
    Norrlandssyster skrev 2011-08-20 15:34:07 följande:
    Duntoffla: Japp, HD-tröjan såg förskräcklig ut på mig, så jag klarade mig från ett köp. Däremot såg jag i katalogen att flaggtröjan även kommit som linne så jag har inte lämnat HD-begäret helt ännu. I vår butik fanns massa camisolelinnen kvar, till ord pris tyvärr.
    jag har både HDtröjan och linnet :
    ÄLSKAR DEM! 
  • gambia90

Visst var det fler än jag som ville ha love love tank i vintage brown ? de finns iallafall i oddmolllys egna webbutik nu. bina,du ville väl ha en?

• gambia90

Hej tjejer

jag vet att detta är OT men jag är desperat!!!

Jag söker med ljsu och lykta efter en woody docka från toystory. den skall tala svenska om man drar i ett snöre bak på ryggen.. Vet någon var jag kan hitta en sådan???? kan ni inboxa mig isåfall. ny eller beggad spelar ingen roll så läge den är i mycket bra skick.

Samt inte alltför OT.

jag letar fortfarande en röd canna i stl 4 :) Någon?

• gambia90

jaaa!

Fick tag på en sådan i stl 3, helt ny från freeport.
    vet ni hur de är i storleken?
    är lite orolig då jag pendlar stl 3 och 4 beroende på om plaggen är små vid byst eller inte.

• gambia90
    gambia90 skrev 2011-10-03 17:58:19 följande:
    jaaa!

Fick tag på en sådan i stl 3, helt ny från freeport.
    vet ni hur de är i storleken?
    är lite orolig då jag pendlar stl 3 och 4 beroende på om plaggen är små vid byst eller inte.

fan, bilden kom inte med men det är en:622A Puppa Silk Patchwork Wrap från Flow Featthers. 
  • gambia90
    Pythia skrev 2011-10-04 13:55:02 följande:

Grattis, verkligen ett fynd. Det verkar ju som om det fanns ett gäng på freeport. Det finns en på tradera har jag sett också. Lite sugen är jag, men jag ska sitta på händerna.

var hittar du den? jag hittar bara den nyare versionerna  som har aprikosa ärmar...
  • gambia90
    alias skrev 2011-10-07 21:52:18 följande:
    Puppa Silk Patchwork Wrap, har snöat in helt på den! Hur är den i storlek? Någon som vet?
    fick just hem min och jag skulle säga normal i storlek. 
  • gambia90

vad trögt det är här

vet någon när man kan förboka classics på ex cd och andra butiker? Jag har sett att lisen fått men vill gärna köpa från sverige.

jag måste ha en brun lovely knit och en grå. satm ett par linnen och eventuellt en grandmas  

• gambia90

nu är det 50% hos odd molly, både i webbutik och fysiskbutik
    Shoppade som en tok..... 

• gambia90

Jag behöver hjälp.
    jag letar efter inka koftan , modell 826
    i stl 2.

jag betalar bra!!! Är det någon som sett den någonstans. har letat på T och trendsales.

• gambia90
    Bossan skrev 2012-02-21 17:38:59 följande:
    Tjat majjan här igen! Jag fick min flirtini hood multi i dag o den är underbar men fickorna är ihop sydda fast det är riktiga fickor om ni förstår vad jag menar, vill ju gärna ha fickor så tror ni man kan ta bort tråden? Eller kommer det bli fult? På bilderna använder modellen fickorna! Vad hade ni gjort?
    men så är det väl på alla koftor. meningen är väl att man skall sprätta bort tråden om man vill
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV