Odd Molly för oss inbitna del IV
på fredag 12 aug. klockan 08:00 startar rean i oddmollybutiken på humlegårdsgatan.
det kommer då att vara 50% på vår och sommarkollektionerna
på fredag 12 aug. klockan 08:00 startar rean i oddmollybutiken på humlegårdsgatan.
det kommer då att vara 50% på vår och sommarkollektionerna
Visst var det fler än jag som ville ha love love tank i vintage brown ? de finns iallafall i oddmolllys egna webbutik nu. bina,du ville väl ha en?
Hej tjejer
jag vet att detta är OT men jag är desperat!!!
Jag söker med ljsu och lykta efter en woody docka från toystory. den skall tala svenska om man drar i ett snöre bak på ryggen.. Vet någon var jag kan hitta en sådan???? kan ni inboxa mig isåfall. ny eller beggad spelar ingen roll så läge den är i mycket bra skick.
Samt inte alltför OT.
jag letar fortfarande en röd canna i stl 4 :) Någon?
jaaa!
Fick tag på en sådan i stl 3, helt ny från freeport.
vet ni hur de är i storleken?
är lite orolig då jag pendlar stl 3 och 4 beroende på om plaggen är små vid byst eller inte.
1700 med frakt
Grattis, verkligen ett fynd. Det verkar ju som om det fanns ett gäng på freeport. Det finns en på tradera har jag sett också. Lite sugen är jag, men jag ska sitta på händerna.
vad trögt det är här
vet någon när man kan förboka classics på ex cd och andra butiker? Jag har sett att lisen fått men vill gärna köpa från sverige.
jag måste ha en brun lovely knit och en grå. satm ett par linnen och eventuellt en grandmas
Vet någon när rean på mathilde och om butiken börrjar?
nu är det 50% hos odd molly, både i webbutik och fysiskbutik
Shoppade som en tok.....
Jag behöver hjälp.
jag letar efter inka koftan , modell 826
i stl 2.
jag betalar bra!!! Är det någon som sett den någonstans. har letat på T och trendsales.