Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly för oss inbitna del IV

Hej sötisar...

är lite seg men... kan någon inboxa mig listan med ;)

• gambia90

Är det någon som vet om mrs rogers beach coat är i samma tyg som förra sommarens jane loves terry?

• gambia90
    Stargirl skrev 2010-02-13 07:44:55 följande:
    Jag tycker det är synd att det inte kommer ngn frotè halterneck klänning detta året. Har en från förra året och älskar den verkligen.
    mmmmm  jag tänkte köpa den men var för sent ute...så jag hade också hoppats på en sådan klänning iår..
  • gambia90
    Mabimao skrev 2010-02-14 12:44:20 följande:
    Jag måste säga att jag inte riktigt gillar att bilder allt som oftare läcker ut nuförtiden.Liiiite för tidigt, och tråkigt att veta hur det kommer se ut så långt innan. Jag kanske är tråkig nu och heeelt ensam om detta, men förtar det inte lite av spänningen och förväntan inför visning o.s.v?Ville också säga KRAM till alla töser på alla hjärtans dag!(har en ur-usel helg med migrän så jag stannar till sängs)
    Hihi   jag gillar det! Men så har jag redan kollat vem som vinner amazing race också fast jag skall se serien på tvn  ;)
    Jag kan bara inte hålla mig men tycker att det är lika roligt för det....
  • gambia90
    Duntoffla skrev 2010-02-21 14:33:15 följande:
    Är det ngn här som har Alpaca mix long cardigan? Hur tvättar ni den? Det står handtvätt men fungerar även skonsam ylletvätt?
    Jag har kört den i en tvättpåse på en skonsamt program i tvättmaskinen.
  • gambia90
    Mamma2001 skrev 2010-02-21 20:08:58 följande:
    HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Grandma`s Coat i chalk eller black? Kan sjutton inte bestämma mig! som vanligt....
    Jag har en i almost black från förra våren och jag ÄLSKAR den! Röstar för black.(speciellt om du är en aktiv småbarnsmamma)

;)
  • gambia90
    Stargirl skrev 2010-02-26 18:37:22 följande:
    Jag bestämde mig för ett köpstopp för en hel månad. Jag spräckte den idag med en Honky Dory klänning....Fast från och med IDAG är det köpstopp. 100%...jag ska inte köpa ngt på en hel månad. Inte en strumpa, inte ett par skor.....ja inget alls.Vi får se hur det går
    åhhh vad fin den var!
  • gambia90

Behöver snabbt svar!

Är tenfold koftan # 506 liten eller stor i storleken?

Skall slå till på en sådan eller lovely knit cardigan i rött.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV