Inlägg från: brawny |Visa alla inlägg
  • brawny

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2010-02-14 20:56:27 följande:
    Jag vet inte om det är rätt men jag har en cupcake som heter just dark powder och tänkte att det kanske är något de brukar kalla de olika nyanserna.
    apropå cupcake i dark powder: en sån har jag ninjat hem på tradera ikväll.
  • brawny
    Pokergirl skrev 2010-02-14 22:20:52 följande:
    Wihi!!! Jag budade precis hem en lila Grandmas Coat i strl 3. Ett års jakt är äntligen över! När jag väl kom på att jag villa ha en lila var den slutsåld överallt, var till och med ner till Stockholm och scannade av varenda butik men just 3:an var slutsåld. Men nu är den på väg till mig, till sist. Det blev lite dyrare än jag tänkt men det är det värt. Tack Duntoffla för tipset!
    Grattis! Roligt när man hittar ett efterlängtat plagg till slut.
  • brawny
    Duntoffla skrev 2010-02-15 20:20:22 följande:
    Hur är spoiler skirt i storlek? Om man normalt drar 3 nertill, bör man ha samma i en spoiler då?
    Jag har en i Rose i stl 2 och den känns stor, så den andra i chocolate köpte jag i stl 1 och den känns bra. annars har jag stl 2 på alla överdelar.
  • brawny
    Duntoffla skrev 2010-02-15 21:50:01 följande:
    Ok. men brukar du ha 2 på nederdelarna också? Velar mellan 2 och 3
    nej, om jag skulle köpa en till spoiler skirt så skulle jag köpa stl 1. du ska nog inte ta en 3:a i alla fall, det blir nog väldigt stort...
  • brawny
    Duntoffla skrev 2010-02-15 22:07:46 följande:
    Ok. Då litar jag på er Du har ju trots allt sett mig och mina höfter Nu var det inte meningen att det skulle låta så perverst som det kanske gjorde...
    Haha! Det kan bli roligt ibland när man skriver snabbt.

Ja, jag har ju träffat dig och du var ju inte bredare om höfterna än vad jag är så jag gissar att en stl 2 blir bra, men som sagt så skulle kanske tom en stl 1 gå.
  • brawny
    Duntoffla skrev 2010-02-16 11:16:00 följande:
    Fortsätter spamma lite trots att jag troligen är ensam här Vet någon vad denna modell heter och från vilken kollektion den kommer? Har en blå på väg hemwww.tradera.com/ODD-MOLLY-JATTESOT-SKJORTA-ST...inte min annons!
    Hej där!

Vad kul med spoilern! Den kommer nog att vara supersnygg under embroidered.

Den blusen har jag också, fast i vitt. Min är från Amore Spares Integritas som kom våren 2008. Jag tror att den heter #611 Poplin Lace Trim Tunic
  • brawny
    Duntoffla skrev 2010-02-16 11:42:21 följande:
    Den vita är himla fin. Det var nog den jag menade med chalk fast chalken är mer beige va? Hur är den i storlek?
    Hmm, den är kanske lite åt det stora hållet på mig i stl 2. Men sen har jag ju inga boobisar att tala om så det kanske påverkar intrycket.
  • brawny
    Duntoffla skrev 2010-02-16 12:30:39 följande:
    Åh nej, jag som tog en 3:a Men den kanske funkar bra i vår ändå
    Absolut, med din fina mage! Och sen kan du, om den är fär stor, sälja den o köpa en mindre. de kommer ut ganska ofta på T.
  • brawny
    Duntoffla skrev 2010-02-16 12:44:02 följande:
    Ja, jag får hoppas på att göra så. Det lär väl (förhoppningsvis) bli så med fler kläder. Köper en lovely knit i 3 nu och hoppas att jag kan sälja den sen. Nackdelen är ju att en del plagg vill man ha i både "before" and "after" storlek. Tänk om jag inte får tag på en 2:a sen?
    Det får du nog! Eller så hittar du ngt helt annat plagg som du inte ens visste att du ville ha. Jag är optimist, märks det?
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV