Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Monsterhummer: ja, hon brukar sälja ok saker.

• Puffig Pingla
    alex2010 skrev 2011-03-14 16:20:01 följande:
    Hejsan!
    Jag tänkte höra med er hur outletbutiken i Barkaby är. Finns det mycket kläder? Vilka priser är det och är den värd ett besök?
    Ganska liten butik med  allt från gamla kollektioner till förra sommarens kollektioner.
    Priserna är ca 30% billigare än i butik (vilket jag tycker är på tok för snålt). Men ibland har de kampanjer på 50%.

Mest små storlekar (0-2) och några större.

Definitivt värt ett besök när de fått in ny laddning.
  • Puffig Pingla
    smulan0 skrev 2011-03-14 17:47:00 följande:
    HA HA HA dagens roligaste!!! Gäller att man har isolerade garderobsdörrar så man kan sova på natten....
    Hihi, garvar fortfarande på tanken att blusen hänger och tjattrar för sig själv i garderoben.
    Duntoffla skrev 2011-03-14 21:11:55 följande:
    Perfekt när sambon är bortrest
    Eller hur? Funderar på att slå till bara för att ha den som sällskap. Mycket mer hygieniskt än ett husdjur också slipper man mata den.

• Puffig Pingla

Nu har jag surnat till på kopieförsäljningen på T igen.
    Det börjar läcka ut kopior i småmängder nu. Säljarna duttar ut i stället för att kränga stora sjok som tidigare.

Skrev ett långt ilsket inlägg om det på bloggen och kan det rädda någon från att köpa kopior så är ingen gladare än jag (lär dock få en massa anonyma ilskna inlägg igen om att det inte finns kopior osv - bullshit!!! Skrikandes)

• Puffig Pingla
    Jontesfru skrev 2011-03-23 15:17:31 följande:
    ja det finns massor med kopior, men på de äkta ÄR texten ovanför... ett sett att vilseleda genom att ändra från produktbilden till genomförande. Sen vet jag inte de som tillverkar kopiorna har kanske kommit på det nu...
    H80:
    Jag gjorde ett inlägg om kjolen och var brodyren mm ska sitta. Fick en några bra kommentarer till inlägget om hur man kan kontrollera det (om jag inte missminner mig, det var lääääänge sen).

Det du framför allt kan se det på är att tagen är helt slät alt. så har säljaren själv försökt att "skrynkla" den.
  • Puffig Pingla

Helle: nej, inga kopior av några helsidenplagg (än).

Maruttan: den är ju 2 somrar gammal så det är blocket o Tradera som gäller.
    En tanke bara; är du säker på storleken där? Jag som är en stor 4a har den i 2 och 3.

• Puffig Pingla
    Amelié77 skrev 2011-07-25 12:38:40 följande:
    Ni som har Primeboots, hur är de i storleken? Funderar på att köpa ett par svarta på Campadre, men jag har aldrig provat stövlarna så jag har svårt att veta hur man ska tänka ang. storlekarna. Hur är det annars med returerna på Campadre, måste man betala frakten själv om man skickar tillbaka paketet eller är det gratis att skicka tillbaka?
    Ganska stora i foten men vääääldigt smala i skaften.

Info om retur står på Campadres hemsida.
  • Puffig Pingla

En gammal räv ramlar in och lägger sig i lite storlekar här.

SAJ skrev 2011-07-21 19:20:33 följande:
    Letar efter Signist V dress, Hookup SS dress samt Wigwam samtliga i stl 4.

Några som sett någon på rea så hojta gärna till

Signtist V dress är stor i storlek. Jag är en stoooor 4a och har 3 i den.
    Den och är fö från tidigare säsong och kan vara svåra att hitta på rean nu. Och wigwam är också från förra säsongen och lär därmed också vara svår att hitta.

h80 skrev 2011-07-21 21:15:47 följande:
    hoppas nån kan hjälpa mig. Jag såg en tjej med ett vitt linne idai o jag vill ha tag på ett sånt. Det var ett vanligt vitt enkelt linne med en liten blå (?) rosett fram. Nån som vet vad det heter o om det finns i nån webbshop nånstans?

Samma sak här, love love tank är ganska stort i storlek. Stora jag har 3 på mina.

• Puffig Pingla
    gambia90 skrev 2011-07-22 16:06:29 följande:
    Snälla någon, jag söker en canna cardigan i rött stl 4 någon som sett den?
    Mathilde hade ett gäng när rean började men jag vet inte hur det ser ut nu.
    Sen hade Jackie i Bromma Blocks den för någon vecka sedan (inte på rea då).
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV