Odd Molly för oss inbitna del IV
Monsterhummer: ja, hon brukar sälja ok saker.
Monsterhummer: ja, hon brukar sälja ok saker.
Förlåt om det är någon här inne som har annonsen men jag kan inte sluta skratta åt den.
Jag vill också ha en blus som kan tala.
(Och det är inte på något vis min annons (om nu någon trodde att jag var en 1:a)
Nu har jag surnat till på kopieförsäljningen på T igen.
Det börjar läcka ut kopior i småmängder nu. Säljarna duttar ut i stället för att kränga stora sjok som tidigare.
Skrev ett långt ilsket inlägg om det på bloggen och kan det rädda någon från att köpa kopior så är ingen gladare än jag (lär dock få en massa anonyma ilskna inlägg igen om att det inte finns kopior osv - bullshit!!! )
Pythia: Via denna länk kommer du till samtliga mina inlägg om kopior (eftersom jag fyller på info om plaggen i bland.´). Bara bläddra dig neråt så hittar du dem
Helle: nej, inga kopior av några helsidenplagg (än).
Maruttan: den är ju 2 somrar gammal så det är blocket o Tradera som gäller.
En tanke bara; är du säker på storleken där? Jag som är en stor 4a har den i 2 och 3.
Ella007:
Deepfling.com hade gröna 3or och 2or härom dagen (men i bomull då). Bra pris pga låg dollarkurs.
parlorforpinglor.blogspot.com/
En gammal räv ramlar in och lägger sig i lite storlekar här.
Signtist V dress är stor i storlek. Jag är en stoooor 4a och har 3 i den.
Den och är fö från tidigare säsong och kan vara svåra att hitta på rean nu. Och wigwam är också från förra säsongen och lär därmed också vara svår att hitta.
Samma sak här, love love tank är ganska stort i storlek. Stora jag har 3 på mina.