• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Jontesfru
    gambia90 skrev 2010-06-02 20:41:47 följande:
    Har precis läst bambis blogg....

;-(
    ?????
    Mamma till Anton 13år och Axel 3 år
  • Jontesfru

Såg nu. USCH! Hoppas det går bra.

• Duntoffla

Åh vad trött jag blir på Tradera nu! {#emotions_dlg.djavulsk} La ut en annons och "sålde" en sprillans ny Indy Dress. Har automatiskt vinnarmail och först efter flera dagar kom ett mail från köparen att denne inte fått mina betalningsuppgifter. Fine, skickar dem men inget händer. Skickar en påminnelse där köparen vill betala via Payson. Säger att jag inte vet hur det går till (har sålt något via Payson eller Paypal förut och det kostade mig i slutändan mer än vad annonsen gav)och får till svar om att "kan du inte vänta till barnbidraget?" Detta är ett par dagar efter lön och jag känner inte alls för att vänta en hel månad. Säger nej till köparen och ber denne betala och att jag annars lägger ut klänningen igen och ger neg omdöme. Har sagt att jag kan skicka rek men nu vill köparen att jag ska vänta på att dennes auktioner ska avslutas i helgen så h*n kan betala *morr*

Till saken hör att h*n har några negativa omdömen just om köpare när det gäller betalningen. Blir så jäkla trött!

Sorry, var bara tvungen att avreagera mig lite. Varför budar man när man inte har pengar??

Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Jontesfru
    Duntoffla skrev 2010-06-02 21:19:47 följande:
    Vet någon hur man blockar köpare?
    du går in under säljegenskaper (tror jag det heter) och så ser du där en text o en ruta, skriv in namnet o sen tryck att du vill spärra.
  • Duntoffla
    Jontesfru skrev 2010-06-02 21:36:48 följande:
    du går in under säljegenskaper (tror jag det heter) och så ser du där en text o en ruta, skriv in namnet o sen tryck att du vill spärra.
    Tack! hittade den precis efter att jag skrivit inlägget men kom inte in på FL just då.
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Jontesfru

Säljegenskaper = säljverktyg o sen spärra budgivare.

• 69malin

Är det någon som vet vilken butik som säljer Odd Molly i Köpenhamn???

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV