Minatre skrev 2010-02-08 16:57:29 följande:
En till som är hemma. Inget av OMs senaste släpp har lockat mig....(än så länge). Har shoppat desto mer till barnen nu när alla reor är i gång. Gillar att fynda till 50% rea Ska lägga ut lite OM kläder på T tänkte jag. Det hänger alldeles för mycket i garderoben som inte bli luftade... Hur gör ni? Sparar ni era kära OM kläder eller har ni lätt för att slitas ifrån dem? Själv har jag inga problem att byta ut plagg om de ändå inte blir använda men märker att kläder från äldre kollektioner är mer svårare att släppa tag om...
Sara Mia skrev 2010-02-08 17:08:23 följande:Jag ska också lägga ut några plagg som inte används, men jag funderar på att avvakta till det våras eftersom de är mer sommarbetonade. Får för mig att man kanske får ut lite mer för dem då. Eller spelar det ingen roll? Är sedan rätt sur om ryktena stämmer. Enligt flera bloggar så dyker det upp allt fler plagg som finns med på OM:s hemsida som enligt uppgift inte ska prodceras. Jag har inte många favoriter denna vår och sommar, men en av de största var en supersnygg kjol, # 191 Happy monday skirt i färgen military. Den var ett givet kort för mig.
Då får man hålla koll på om det är något intressant. Fast jag vet ju inte vad ni har för storlekar...Sara Mia du är väl en 1:a så då blir det inte många plagg som skulle kunna passa mig....

Har ingen aning om vad ni heter på Tradera iofs.
Det är så himla trist.

Verkar som många varit väldigt försiktiga i sina beställningar (affärer alltså). Kan det vara p g a den ekonomiska krisen kanske? På andra släppet nu har jag shoppat en Livealot blouse. Ser fram emot att få hem den.