• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2010-06-20 22:23:29 följande:
    Ja de hade en rad med röda i stl 3 och 4 andra veckan det var öppet.  Jag köpte en då Älskar den röda färgen! och stl 3 är stor men inte för stor om man har den med leggings som klänning. *kär
    Åh, lyllo dig! Jag håller utkik men folk sitter ju på sina benhårt. Utom det igår som gick för alldeles för mycket pengar enligt mig. 3400 känns lite onödigt dyrt även om det är skitsnyggt. Ångrar att jag inte fattade storheten förra året när OM-butiken hade på rea. Lätt att vara efterklok...
    Skorpan i magen v.34 septemberflikkan.blogspot.com
  • liar

Letar som en galning efter en Lovely Knit  stl 2 i mörkblå men de verkar vara helt slut i nätbutikerna. Nån som sett en i butik?

• Pokergirl

liar: Den kan finnas kvar i butik här i stan, du kan väl ringa och höra med dandd.se. Jag kan hjälpa dig att skicka om det skulle behövas.

• liar
    Pokergirl skrev 2010-06-21 11:38:38 följande:
    liar: Den kan finnas kvar i butik här i stan, du kan väl ringa och höra med dandd.se. Jag kan hjälpa dig att skicka om det skulle behövas.
    Tack snälla underbara Pokergirl!!!! Skrattande
    Jag ringde butiken och fick tala med en supertrevlig tjej och det hade både rätt färg och storlek! Det visade sig att de även kan skicka mot postförskott. Koftan är min redan imorgon.
    Tack, tack, tack!
  • Viola B

Var det någon som var på jakt efter Granmas coat i lite powder(ljusrosa heter väl så) i strl 4? Eller lovely knit i grey strl 3? Eller har jag läst det på någons blogg?

Iallafall finns det i en butik här i stan tyvärr till ordinarie pris. Inboxa mig om ni vill få mer info

• Ari Gold

Tänkte ringa Blue Lawn idag men då såg jag att de precis mailat. 4 plagg från min beställning var helt slut och ett fanns i mindre storlek. 8 plagg från ordern fanns kvar i rätt färg och storlek. Helt nöjd med det.

Väntar nu på rapport från syrran på Freeport!

• Ari Gold

Hm... en odd molly gåta att knäcka för er insatta.

Systern har köpt en klänning på freeport som hon beskriver som rödrutig med texten "inspired by inspiration" inspired by inspiration" i den eller på taggen (uppfattade inte rikrigt det). 

Vilken klänning är det hon menar?

(är själv inte så insatt)

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV