Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Tyvärr har sonen tappat kameran i golvet och den tar numera lite halvtaskiga bilder pga att autofokus inte funkar.

Hallon i magen BF 100805 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    brawny skrev 2010-02-17 21:35:02 följande:
    Ja, men visst var den en annan färg på den än det ser ut att vara på produktbilderna. På det gråa menar jag då... Och det stämmer det du säger om bandet. Mkt snyggare i IRL. Nu får du allt lägga upp en bild på bloggen så vi får se hur den sitter på dig. Jag har ju redan outat mig i min blogg.
    Tycker den är mörkare IRL samt att bandet inte är gult som det ser ut på bilderna.
  • Duntoffla
    Morty skrev 2010-02-17 21:39:42 följande:
    Meeeen bara en stor hemlig kartong.... vill ju seeee. Vilken storlek tog du?
    Tog en storlek större än vanligt så den är lite stor än.
  • Duntoffla
    isako skrev 2010-02-17 22:10:25 följande:
    Ohhh så fiiin! tyckte nästan bättre om den nu än på produktbilden! Grattis till fiiiint köp sötnos.
    Jag med. Tur det
    Morty skrev 2010-02-17 22:21:02 följande:
    Dum fråga, men vad är din vanliga storlek? Har för mig att du ändrarde till en 1:a eller hur var det nu?
    INte alls dum fråga. Min vanliga storlek är 2 (har det i min andra knit) men tog en 3:a denna gång för att kunna ha den med preggomage i sommar
  • Duntoffla
    Morty skrev 2010-02-17 22:25:09 följande:
    OK, tack! Funderar på vilken storlek jag ska ta. Har Lovlier knit och en Lovley knit i ull och båda de har jag 2or i.
    Min 2:a i bomull sitter precis på mig. Men jag vill inte ha för bylsigt (utom nu då) Tror nog att 2 blir bra för dig även i bomull. Jag hade en Lovelier knit men den var stor så den sålde jag.
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2010-02-17 22:32:47 följande:
    Godkväll! Fick en Dalai scarf i lådan idag - kan behövas imorgon när vi skall få snökaos igen
    Go kväll!

Ah, hur var den då? Är du nöjd?
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2010-02-17 22:43:08 följande:
    Fiiin och stooor och hääärlig Mer pläd än halsduk dock, men det blir kanon Fin kofta du "fått" och ingen tull - grattis
    Tack! Hoppas det inte kommer surt efteråt bara. Härligt att du blev nöjd. Du får visa på bild sen ,-)
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV