Inlägg från: Bambiblogg |Visa alla inlägg
  • Bambiblogg

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2010-06-07 20:07:46 följande:
    Jag har handlat och jag betalade ingen tull.
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
    Jag har fått paket från DeepFling 5-6 gånger utan att dom har fastnat i tullen! Lycka till  :)
  • Bambiblogg
    Flock skrev 2010-06-07 21:59:27 följande:
    Hej hej!

Har för mig att jag läste att prairie short strap är liten i stl. Stämmer det?? Räcker det att jag går upp en stl eller hur har ni gjort??
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
    Jag hade en prairie och jag tyckte att den var rätt så normal i storleken förutom över bysten. Där var den rätt så tajt! Så det beror lite på hur man är byggd...
  • Bambiblogg

Mina juicy-mysbyxor har lite för många hål i sig så nu har jag tagit och beställt Odd Molly velour byxor och så var jag tvungen att ha en matchande hoodie förstås  :)

Men jag är lite nervös att byxorna kommer att vara för stora... har hört att dom är stora i storleken och när jag har provat velour frill pantsen så var dom stora. Men jag beställde ändå min vanliga storlek, så får se hur det går!!

Provade att beställa från MillaMi för första gången, får se hur det funkar  :)

• Bambiblogg

Åh, idag hämtade jag ut mitt paket med velour byxor och hoodie. Dom var inte alls så stora i storleken som jag trodde, utan normala! Och hur underbara som helst  *sååå nöjd*

Är så där "Odd Molly lycklig" som man kan bli och vill nu ha ett set i varje färg... blir bara så här med Mollysar...

• Bambiblogg

Jag vet inte om detta är "old news"... men har ni sett bloggen som säger sig ha "spionerat" på oss Odd Molly bloggare under ett år och skriver att vi "hetsar varandra till köp"..osv osv...?

Den länkar till flera av oss.. däribland MIG! Uha.. Undrar vad det är för en konstig typ egentligen...

• Bambiblogg
    gambia90 skrev 2010-06-22 20:09:21 följande:
    OMG? inte klok!
    Nej, jag vet! Bloggade om det idag... vad är det för en människa?? Och vad vill den egentligen? Varför lägga ner en massa tid på sånt??
  • Bambiblogg
    Duntoffla skrev 2010-06-22 22:19:32 följande:
    Shit, det är ju skitdyrt! Hoppas att det åtminstone är rek frakt. Royal ser verkligen superfin ut!
    Skorpan i magen v.34 septemberflikkan.blogspot.com
    Jag hade en rabattkod så att man kunde få 50 DKR i rabatt på frakten hos dom, hittar inte koden just nu... men kanske kan leta efter den sen... har en unge som drar i mig
  • Bambiblogg
    Ari Gold skrev 2010-06-26 16:33:15 följande:

Tror faktiskt inte att de tidiga mollysarna hade nr i nacken. Den här minn jag tex. som en tidig molly: www.tradera.com/Odd-Molly-T-shirt-troja-i-stl...

(inte min auktion)  och den har ju inget nr eller citat i nacken vad man kan se.

Men den där hade ju nr. 13 såg man ju på en av bilderna.

Jag har en hel del Odd Molly bilder i gamla bloggen, då jag började blogga om Odd Molly redan sommaren 2007 (the art of nonsense). Då var det i allafall siffror på alla plaggen, men inte några citat vad jag minns....
  • Bambiblogg

Ari Gold: Jo, Odd Molly har funnits sen 02 men var då mer skejtar-stil. Men bilderna på dom plaggen var inte direkt skejtar-stil med hoodies och tishor utan det var ju lite mer åt shabby-chic som det är nu. Om jag minns rätt så övergick Odd Molly till den stilen runt 06-07 och det var då det tog fart!

Men det var någon som undrade om bilder från gamla kollektioner och då berättade jag bara att jag hade en del eftersom jag har bloggat om märket sen -07.

P.S. Jag kan säga att jag inte känner igen något av dom två plaggen som Pinglan länkade till...

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV