Jontesfru skrev 2010-10-07 22:29:14 följande:
På fitts o co blogg? vet ej men visst fanns de där? På odd mollys egen sida? eller är det bara höstens? Jag vet inte men bara spånar rakt ut.
o ja det är bättre o ha ett varmt hus o förhoppningsvis mindre förkylningar o så. Tror den långa kylan ute och inne (vi hade som varmast inne i huset förra vintern 16grader) gjorde att vi var SÅ nära att förlora Axel i lunginflammationen han ådrog sig. Det var SÅ nära att jag inte vill tänka på det. Där o då sa jag o min man att innan nästa vinter ska det in nya fönster o dörrar. Kosta vad det kosta vill. o jag har vad jag behöver i klädväg även om det är roligt att köpa nya, men det finns inte en molly i världen som betyder mer än min son eller söner såklart. Man kan leva utan en molly men vet ärligt talat inte om jag kunnat/velat leva utan de två busarna jag har.
Ja, det var via den bloggen de fanns men sen togs de bort. Usch, lunginflammation är inte att leka med. N hade det i våras men det upptäcktes i bra tid och han blev snabbt bra med antibiotika.
Frösötös skrev 2010-10-07 22:51:25 följande:
Duntoffla: jag det var en rysligt mödosam och krånglig väg till Schenkerombudet

Grattis - speciellt till jackan! Man blir så glad när ett av ens span dyker upp till vettigt pris=solklart undantag. Jag har ett på gång snart så jag håller alla tummar - berättar sen om det gick bra........
Tack! Nu hoppas jag bara att den kommer som den ska (hoppas på seriös säljare), att den passar och det viktigaste av allt- att min häck inte ser helt
gigantisk ut i den
Håller tummarna för ditt span! Du får visa sen när det finns hängade i din garderob