• Stargirl

Odd Molly för oss inbitna del IV

♫ Odd Molly - för oss inbitna del IV ♫

För alla oss som gillar, älskar eller är nyfikna på märket Odd Molly. Här samlas vi och diskuterar storlekar, färger, kommande kollektioner och kollektioner som varit.

♫♪ ♫♪ ♫♪

Officiella hemsidan :

Tyvärr förekommer det en hel del kopior som säljs dyrt på Tradera och Blocket. Plagg som vi vet kopieras är bla Makeout dress, Makeout blouse, Lovely knit, Summer of 2007 tunic, 4 continent x stitch, Velour munkjacka och byxa, T88 Button down tunic.

Var uppmärksam på

- Om säljaren har många plagg av samma sort/färg
    - En säljare säljer massa olika storlekar. Sällan samma person kan ha både stl 0 och 4.
    - Om säljaren inte tagit sina egna bilder.
    - När säljaren inte kan svara på varför han/hon har så många Odd Molly plagg i sin ägo.
    - Om säljaren tagit egna bilder jämför bilden med andra bilder av samma plagg på nätet eller på Odd Mollys hemsida.
    - Förhandsbetala ingenting! Se till att ha ngn sorts betalnings garanti på dina överföringar.
    www.oddmolly.com

{#lang_emotions_flower} Odd Molly Bloggar

minmolly.se
    minmolly.se
    mollydolly-ina.blogspot.com
    parlorforpinglor.blogspot.com
    mymollyoddities.wordpress.com
    vartradhus.blogspot.com
    mollyist.blogspot.com
    everydaymolly.blogspot.com
    mollyflickan.blogspot.com
    sannibus.blogspot.com
    skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com
    doktormolly.blogspot.com/
    www.mollyholic.se
    www.molly-tina.blogspot.com/
    mymollyoddities.wordpress.com
    parlorforpinglor.blogspot.com/

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m48576830.html
    Gamla bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m47218648.html

Vi samlar alla bloggar i denna tråd.

www.familjeliv.se/Forum-5-155/m49504639.html

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 14:14
    Officiella hemsida kom inte med.
    www.oddmolly.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-25 10:13
    min nya blogg www.finest.se/natali
  • Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-10-12 22:57:21 följande:
    Själv funderar jag på att lägga in en annons med "säljes med foto på en som äger ett Odd Molly-plagg".
  • Viola B
    WhiskeyRiver skrev 2010-10-10 23:54:27 följande:
    Tusen tack alla för mycket varmt välkomnande i tråden{#emotions_dlg.flower} Och för råd både vad gäller både färg och storlek ang Berry-klänningen förstås- alla är verkligen så rara i denna tråd!

Enligt vad ni skriver så skulle jag nog vilja ha en vit och antagligen i storlek 1. Så svårt egentligen när man inte kan prova, men om den är generös i storleken så får det nog bli en etta- om den nu går att få tag på..

ViolaB: Skulle möjligen vit, storlek 1 stämma in på bloggklänningen? Vågar inte hoppas men gör det så klart ändå
    Berryn jag sett på en blogg är i större storlek, så det skulle inte funka för dig.

Men jag ser att du beställt den och att du funderar på att bjuda på den på Tradera. Smart! Det gäller att vara lite om sig och kring sig  
  • Pythia

Hörni tjejer. Detta med poncho. Odd Molly har ju några fina. Men jag funderar på hur man använder dem? Man kan ju inte ha dem under en jacka? Man måste allt så ha den på sig en dag när man är säker på att det inte kommer att regna? Eller hur använder man detta plagg?

Kan ni hjälpa mig med lite tips om vad man har en poncho till (för jag tycker att de är fina och härliga när jag ser dem)

• Stargirl
    Pythia skrev 2010-10-13 11:13:51 följande:

Hörni tjejer. Detta med poncho. Odd Molly har ju några fina. Men jag funderar på hur man använder dem? Man kan ju inte ha dem under en jacka? Man måste allt så ha den på sig en dag när man är säker på att det inte kommer att regna? Eller hur använder man detta plagg?

Kan ni hjälpa mig med lite tips om vad man har en poncho till (för jag tycker att de är fina och härliga när jag ser dem)

Tycker ponchon är super opraktiska, jar har två och använder dem aldrig..... men när jag gör det så har jag dem över en jacka.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Stargirl

Jag har inga Odd Molly ponchon, har en från Burberry och en från Åhlèns.

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Duntoffla
    Pythia skrev 2010-10-13 11:13:51 följande:

Jag har bara en HM-poncho och den har varit perfekt nu när det är höstdagar med klart väder (och inte alltför kallt) men annars vet jag ärligt talat inte. Känns som ett vår/höstplagg vid vackert väder
  • gambia90

EFTERLYSNING!  Jag har precis fått hem everyday cardigan i chalk eller vad det nu heter och jag måste ha tag på en i almost black stl 4 . de sitter ju jättebra, älskar dem! Är det någon som vet var jag kan hitta en ?

• Pythia
    Stargirl skrev 2010-10-13 11:30:27 följande:
    Tycker ponchon är super opraktiska, jar har två och använder dem aldrig..... men när jag gör det så har jag dem över en jacka.
    Ja, ett härligt men märkligt plagg. Jag får såna sköna bilder framför mig med mig själv i ett fjäll-landskap när jag tänker på ponchos, men i stan? I november när det är mörkt och regnar i sidled? Njej
    Duntoffla skrev 2010-10-13 15:33:14 följande:
    Jag har bara en HM-poncho och den har varit perfekt nu när det är höstdagar med klart väder (och inte alltför kallt) men annars vet jag ärligt talat inte. Känns som ett vår/höstplagg vid vackert väder
    Nej, det är nog en rätt begränsad användning på det plagget ändå. Får fundera lite till, för trots allt så är jag lite sugen på något märkligt vis.
  • Pokergirl

Såg precis att Minzo har 30% rabatt på pre-fall, är riktigt sugen på en tutu t88.

Bonum vinum laetificat cor hominis
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV