Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly för oss inbitna del IV

Jontesfru skrev 2010-09-09 19:25:54 följande:
    åh vet inte hur jag ska göra. Köpte ju Nylon hooded pile parka för ett tag sedan (ny från Lisen.dk). Tycker den är så fin, MEN det att man drar åt precis under bysten gör att jag känner mig gravid o min mage är mitt stora komplex. efter 2 graviditeter o 3 andra upp o nergångar i vikt (rejäla sådana omkring 30kg varje gång) så är min mage inte rolig alls och att då ha en jacka som jag tycker framhäver just det.

Ska jag sälja den eller behålla den? Vad kan man få ut för den på tradera eller hos bina??? Någon som kan ge mig råd?
    Jag sålde nyligen min på T och fick närmare 2000kr för den tror jag och då var den begagnad, jag har själv komplex för min midja och mage och jag tycker att det blir gravidvarning med jackan på....så jag hade sålt den speciellt med tanke på att du inte riktiigt är nöjd nu...
  • gambia90
    Mabimao skrev 2010-09-09 20:16:29 följande:
    Jag får för mig att de gått för sämre pris än  Nylon parker  coat 738:an som går dyrt. Men jag kan ha fel. 738 ger ju också gravidvarning mage. Då är nog årets bättre. Jag har 738:an och tycker inte riktigt om den stängt med åtdraget snöre.
    åhhh läste fel. Det var 738 som jag babblade om ;)
  • gambia90
    Duntoffla skrev 2010-09-09 20:53:08 följande:
    Poker eller ngn annan- Från vilken kollektion är 327:an i almost black med rosa brodyr?
    åhh den har ju jag...hmmm få se nu..
    inte från våras, skulle tro att det var förra hösten eller förra våren . Något av dem är det.
  • gambia90
    Frösötös skrev 2010-09-10 20:20:01 följande:
    Kofttjat del 2 Flört: har någon tvättat sin Wool mix long cardigan i maskin?
    japp. jag brukar lägga den i en tvättpåse och köra på 40 grader. fungerar jättebra för mig iallafall
  • gambia90
    Helle skrev 2010-09-16 22:56:24 följande:
    Jo, en fråga till när jag ändå är igång. Var kan man köpa Hunterstövlar till bra pris? Jag har för mig att det nämndes här för ett tag sedan, men jag kommer tyvärr inte ihåg Obestämd
    hos asos har jag hittat billiga hunter stövlar
  • gambia90

Hörni, kan vi inte återgå till att vara trevliga mot oddmolly älskare i den här tråden?
    ålder, vikt, hårfärg etc vad spelar det för roll?
    Det känns inte som om man skulle våga lägga ut bilder på sig själv nu.....

• gambia90
    Stargirl skrev 2010-09-23 09:21:11 följande:
    Fast får man inte tycka att en underklänning är opassande att användas som en vanlig klänning? Det är visserligen en trend att man ex använder en korsett med jeans och visp så är det en topp, men för mig är det fortfarande underkläder.
    Opassande och väldigt fult, men kanske är jag för gammal för denna trend.
    Jag vet att både Heidi Klum och Helena C har haft OM´s underklänningar bara....men ändå så anser jag att det är opassande. Om ngn hade haft en HM silkig underklänning på sig på en konsert så skulle en och annan undra. Men är det OM så är det helt plötsligt ok.
    Jodå, det är mer kommentarerna om kvinnans utseende som gjorde mig illa tillmods...
  • gambia90
    Jontesfru skrev 2010-09-23 19:41:56 följande:
    jajamen då får vi väl undanta våra resp. t. auktioner...Skrattande
      Bra förslag. köpstoppet gäller allt utom våra auktioner på T

hi hi hi  
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV