Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly för oss inbitna del IV

Duntoffla skrev 2010-09-30 11:04:05 följande:
    Min hängde jag också på galge men inte fasen blev den slät och fin. Nåväl, nu är den struken och hänger i garderoben.

Hur länge hade ni väntat på en betalning från en köpare på Tradera om denne ville vänta till lön, jag sa ok och det har ännu inte hänt något? Säljaren svarar inte på mina mail men har bara bra omdömen på Tradera. Det sura är att det är två Molly-auktioner som ger rätt bra med flis som jag verkligen vill ha.Obestämd Typiskt! Vill ju inte vara supertjatig men vill ju ha pengarnaGuld i mun
    jag skulle ha ringt henne
  • gambia90

EFTERLYSNING!  Jag har precis fått hem everyday cardigan i chalk eller vad det nu heter och jag måste ha tag på en i almost black stl 4 . de sitter ju jättebra, älskar dem! Är det någon som vet var jag kan hitta en ?

• gambia90

Hur är lacie linnen och topparna i storlek?
    cupcake var ju stora medan sidenkläderna är något små?
    jag är en 4 i många plagg pga av bysten...men cupkake kunde jag ha stl 2

Hoppas på snabbt svar

• gambia90
    Morty skrev 2010-11-04 09:50:01 följande:
    Jag tog min vanliga 2:a i Lacie top. I linnena vet jag inte för jag har inte provat dem.
    tack

enannan fråga: jag måste ha tag på esters sjal svart med dödskallar!! kan någon inboxa mig diskret om ni hittar en sådan...jag  vore väldigt tacksam!
  • gambia90
    Morty skrev 2010-11-04 20:57:47 följande:
    Fina köp!
    Men det gäller väl inte förrän imorgon? 5-14 november står det på hemsidan
    nix, det står på deras första sida ;)
  • gambia90

Alltså det är livsfarligt att vara föräldraledig...

satt just och surfade in på ruslifestyle och de skall byta sortiment.
    fyndade en wigwam i lila för ynka 1000kr!!!
    de har även fonda i lila för 850 kr tror jag

Hur är storlekarna på den? köpte en 4:a iallafall så får vi se om den passar

• gambia90
    Pokergirl skrev 2010-11-04 21:32:59 följande:
    *undrar om några här sitter på händerna just nu*
    Va?? det är ju omöjligt att sitta på händerna nu!!! En wigwam för 1000kr och den andra btikens rea på 25% på alla kläder...

Ha ha Jag är nu 4000kr fattigare! Tur att jag lagt ut mina lovelyknits på tradera :) Hoppas att de slutar lite högre bara...
  • gambia90
    Sylt skrev 2010-11-04 21:36:12 följande:
    TACK för tipset!! *glad och håller tummarna för ett korrekt lagersaldo*
    Vad har du handlat? Min wigwam försvann ur lagersaldot iallafall direkt efter jag gjort klart min beställning så den bör ju finnas
  • gambia90
    Stargirl skrev 2010-11-05 16:19:01 följande:
    Jag tror jag måste ha köpstopp fram tills April, vi ska npg till NY i vår...wehee...ska redan börja köpa på mig dollars tror jag.
    Vi åker dit till sommaren och har redan växlat ca 10 000 kr till dollar. Vi kommer att växla mer än så men det känns skönt att ha börjat ...
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV