Inlägg från: barn05 |Visa alla inlägg
  • barn05
    Puffig Pingla skrev 2010-07-09 12:27:54 följande:
    Det var i PKhuset jag såg/hörde det. Det var den blonda norrländska expediten som sålde den för 50%.

Ska man köpa lotta lotta så finns den i en massa butiker (bla de jag har listade på bloggen) till 50%. Såg den tex på Wink i svart och powder för 50% och mixit hade röda.
    VA!! Har Mixit röda lotta lotta...stl 4?!?!? Jag var ju där och såg inte en enda Lotta Lotta, var har de gömt dom? Snälla Pingla, om du har vägarna förbi MixIt kan du väl kolla om det finns kvar en röd kort Lotta Lotta i stl 4. Jag har en grön hemma men drömde om en röd...
  • barn05
    Kajsan skrev 2010-07-09 22:16:12 följande:
    Jag kan springa förbi där i morrn innan jobbet och kolla åt dig.
    Tack snälla Kajsan! *spännande*
  • barn05
    Pokergirl skrev 2010-07-09 22:00:13 följande:
    *deppar vidare*
    Tror ni OM-butiken har ngn svart tea dress?
    Både svart och beige Tea dress fanns på NK, minns dock inte alla storlekar men en stl 4 fanns i beige.
  • barn05
    alias skrev 2010-07-10 09:44:11 följande:
    Måste bara flika in att det var en häftig känsla att vandra runt på NK och Mathildes igår. 50% på båda ställena och knappt en själ ...

Skulle ha kunnat shoppa mig fördärvad, det fanns så mycket av det mesta ...

Så, jag rekommenderar varmt ett besök!!!

Ha en skön dag i solen alla Mollyister!

Ps. Mabimao - NK har LottaLotta på 50% ... det fanns mycket kvar.
    Säger exakt samma sak NewYorker!! Jag var i sjunde himlen på torsdag kväll när jag vandrade runt bland alla godbitar. Det blev dyrt...även att jag inte köpte så många saker faktiskt. Kunde liksom inte bestämma mig, det fanns FÖR mycket.

NK hade en del Living tenfold men LK har jag bara sett på MixIt i Sundbyberg.
  • barn05
    Mabimao skrev 2010-07-10 10:44:27 följande:
    Åh.......röda? Den mellanlånga varianten? Du skall inte dit igen
    Nej, ingen röd lång kappa, den fanns bara i beige och grönt. Rött har jag inte sett på någon rea, spanar nämligen efter den själv
  • barn05
    karrokj skrev 2010-07-10 12:25:37 följande:
    Åh, fanns det Tenfold knit på NK för 50%, såg du vilka färger och storlekar? Fanns det många?
    Jag letar efter en i chalk i stl 2...
    Såg ingen TK i chalk på NK, bara i rött.
  • barn05
    Puffig Pingla skrev 2010-07-12 14:46:56 följande:
    Dessutom är ju drbr och Gizmo samma person. *kräks*

Det bara tankas ut jeanskjolar nu. Tack och lov har ju klantarslena släta platta tags på kjolen så man ser ju lätt om det är en kopia.

Såg idag också att de har börjat kränga ut förra årets velourkopior igen. *kräks igen*
    Ett tips för dig är att använda den här Kräks *skämt*

Helt otroligt att de kränger kjolar på detta sätt och underligt nog verkar de ju få bud på dom också!!
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV