Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla

Odd Molly för oss inbitna del IV

Pokergirl skrev 2010-06-26 23:11:07 följande:
    Taclc Pingla, du var superfin i din! Synd bara, jag tänkte kunna fynda en 3:a på Folk imorgon men då får jag väl leta vidare om jag behöver en 2:a.
    Ja, jag hoppas jag inte lurar dig nu men jag har 4a i vanliga fall och det är 3 på min Runaway.
    Duntoffla skrev 2010-06-26 23:14:11 följande:
    Supersnyggt! Ser ut som en midsommardröm! {#emotions_dlg.flower}
    Skorpan i magen v.35 septemberflikkan.blogspot.com
    Tack snyggo.
  • Puffig Pingla
    maruttan skrev 2010-07-05 22:43:13 följande:
    En storleksfråga som jag hoppas någon orkar svara på #327 blusen, hur är den i storlek? Är den trång i ärmarna? Har span på en 3:a på tradera men jag har rätt grova överarmar och är rädd att jag ska se ut som en stoppad korv i den!

Denna menar jag!
    Semitrång skulle jag nog säga.

Men du kanske ska kolla säljaren - det där är en av de kopierade modellerna som fullständigt kräks ut på Tradera och blocket.
  • Puffig Pingla
    barn05 skrev 2010-07-07 13:44:28 följande:
    Ni som har varit hos Mathilde, har ni möjligen sett någon jeansjacka där i stl 4??? Med eller utan brodyr på ryggen spelar ingen roll men helst med brodyr

Jag försöker snåla som tusan nu och har gett mig den på att jeansjackan ska bli min till 50%!
    Var där idag och passade på att kolla. Nada 4 i jeansjackan. 3a var det största.

Inga Tenfolds på Mathilde.

De har fånigt mycket och väljer att inte packa upp prefall pga det. Klantarsel - det är väl bara att sänka till 50% så dammsugs butiken på mollysar.

Mina reafynd från igår finns på bloggen nu. Här
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2010-07-08 17:50:10 följande:
    Jag letar med ljus och lykta efter en blå Lovely knit och en almost black Tenfold på rea......stl 4.......
    Nån som sett på rea....mer än 30%?
    Pretty please!
    Nooooooooope. Men jag ska testa prefall i morgon och kan hålla ögonen öppna då.
    Messar om jag hittar.
  • Puffig Pingla
    pumbalumba skrev 2010-07-08 22:22:27 följande:
    Såg en säljare på Tradera som har 24 OM plagg ute i olika storlekar, Duqito tror jag. Skriver att plaggen är från Pondus, Vad tror ni äkta?
    Säger som Barn05 att hon är helt ok. Jag har handlat av henne och det är äkta varor.
    Men jag skulle nog inte handla ett plagg som är känt för att kopierats för vem som helst kan ju köpt ett sånt i god tro och sen sälja vidare.

Har en lång lista på de kopior som är ute på Tradera just nu.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV