Symptom som försvunnit i v6
Hej, är gravid i v6 skulle jag tro. Har haft gravid symptom som trög mage, svängande humör, molvärk och har sovit riktigt dåligt på nätterna. Nu har allt detta försvunnit.
Ingen som vet?
Hej, är gravid i v6 skulle jag tro. Har haft gravid symptom som trög mage, svängande humör, molvärk och har sovit riktigt dåligt på nätterna. Nu har allt detta försvunnit.
jag fick reda på att jag va gravid i vecka 2-3 börja inte känna mig gravid eller få symtom före vecka 8 då börja jag må illa. och magen börja inte synas före vecka 11-12.. va åckså orolig för att den skulle vara död i magen men fick höra att i början å i några perioder under graviditeten så har man så kallad spökveckorna så det e nog ingen fara så länge du inte börjar blöda eller får jätteont. lite ont får man ju men det är ju för att livmodern tämjer ut sej så den lilla ska få plats=) lycka till=)
Tack :) Blev orolig just för att symptomen försvann så här tidigt. Spökveckorna kommer väl något senare. Men, men, det är väl egentligen inte så mycket annat att göra än att vänta...
Jag hade en trad har om exakt samma sak! I vecka 6 forsvann mina symptom over en helg sadar bara, trodde det var missfall.
De kom tillbaka som vanligt och sne i vecka 7 forsvann de igen! Var pa ultraljud o allt va rfint, barnmorskan sa at mig at tnjuta av de symtpomfria dagarna!!
Kroppen verkar helt leva sitt eget liv :) Har inte fått tillbaka några symptom, men är att kanske nå´n enstaka gång, med betoning på enstaka, krampar det till som vid mensvärk. Dum som jag var tog jag ett digitalt grav.test, för att jag hört att den kunde visa vilken vecka man är i och den påstod att jag var i v.3-4. Vilket absolut inte kan stämma med 1:a testet... Nåja, jag har slutat oroa mig, men samtidigt har jag försökt tänka så lite som möjligt på graviditeten... Ska på hälsosamtal nästa vecka, så barnmorskan kanske har några råd.
Kroppen verkar helt leva sitt eget liv :) Har inte fått tillbaka några symptom, men är att kanske nå´n enstaka gång, med betoning på enstaka, krampar det till som vid mensvärk. Dum som jag var tog jag ett digitalt grav.test, för att jag hört att den kunde visa vilken vecka man är i och den påstod att jag var i v.3-4. Vilket absolut inte kan stämma med 1:a testet... Nåja, jag har slutat oroa mig, men samtidigt har jag försökt tänka så lite som möjligt på graviditeten... Ska på hälsosamtal nästa vecka, så barnmorskan kanske har några råd.
Även datorn verkar leva sitt eget liv
det är samma hära mina symptom har bara försvunnit :P det ända jag kan känna på kvällen (senast igår) lite lite illamående.
Det är nog bara normalt, om bara inte man bröjar blöda då kanske man ska bli lite orolig! =)
Har nån testat digitala gravtestet? som visar veckor?
jag har men jag undrar om den verkligen kan stämma? :S
en fråga bara, vad är VUL och hur kan man boka det?
Hej, har nu varit på ultraljud. Allt är bra och fick tillbaka mina symptom för 2 veckor sen. Har mått så himla illa, men postafen verkar hjälpa bra mot det.
minz, hoppas att allt gick fortsatt bra! Vill bara tacka för att du tog dig tid att uppdatera om hur det gick, för jag sitter nu själv i v 6 och surfar runt eftersom jag oroar mig för symptom som försvunnit helt i många dagar nu. förra veckan hade jag mycket molvärk, ömma bröst och var lite illamående och supertrött, nu har jag bara lite ömma bröst och är knappt trött. Vid tidigare graviditet hade jag mkt mer symptom ända från början och hela tiden, så nu är jag väldigt orolig att det avstannat. Känns därför skönt att läsa om att du hade det liknande och att det ändå gick bra! .
jjohannaawesome, jag är ledsen, men jag missade din fråga! Tack för att du frågade, men det slutade tyvärr med mf i v9 och hade troligen avstannat där runt v 5-6 någon gång. Jag fick ett till mf ett år senare, men nu sitter jag här med en liten 7-månaders, så man ska inte ge upp. Jag hoppas att det baa är falsklarm för dig och att du fått tillbaka lagom mycket symptom.