Inlägg från: CarolineA |Visa alla inlägg
  • CarolineA
    Minifer skrev 2011-08-23 20:08:35 följande:
    Bastian får massa eksem, och så har han förkylningsastma. Detta oavsett om han käkar ägg eller ej förvisso, så vi tror han är allergisk mot något annat med, han har envisa röda knottror runt munnen .. grrrr
    Puff, ja assa min lille har bojveckseksem oxa, har testa sjuttielva ggr nu att utesluta agg o mjolk fran min diet, men det har gatt sadar da det verkar gomma sig i de flesta produkter, ska borja om imon igen! HUr gammal e din kille?
  • CarolineA
    Minifer skrev 2011-08-24 13:34:30 följande:
    Vi har använt ett par olika, men bara parfymfria och "allergivänliga" hela vägen så att säga. Jag tror inte vi hade sköljmedel då heller, för vi trodde inte det fanns "allergivänligt"

MEn det där var dagen efter min fläskpannkaka och första gången han fick eksem, så där är det inte så mycket att tala om =)
    Grejen e att jag tycker att jag ater sa valdigt lite mjolk o agg, eventuellt en liten skavtt i morgon kaffet och pasta vilket har agg ju, men jag antar att det lilla kan vara avgorande... Allti hans ansikte har forscunnint, nu har han bara lite grann i armveck, knaveck o lite mer under halsen... 
Svar på tråden Äggallergitråden