Ni som använde rosenrot och +.ade!
För oss tog det sig på 8e försöket. Det var första gången ja åt rosenroot, anv. även älstickor den gången. Så jag har bara positivt å säga om de.
För oss tog det sig på 8e försöket. Det var första gången ja åt rosenroot, anv. även älstickor den gången. Så jag har bara positivt å säga om de.
Jag åt Artic root som man köper på apoteket, åt en om dan.
-gubbe varje månad. Ändå kommer mensen. Jag har varit gravid två gånger varav en gång med tvillingar. Tvillinggraviditeten slutade med ett sent missfall och en pojke född i v 24 som levde i 3v. Är därför orolig att det ska bli tvillingar igen. Som jag uppfattat det kan rosenroten förskjuta cykeln både framåt och bakåt. Den gör lite som den vill. Att du slutade äta rr tre dagar innan och att du bara tog en tablett tror jag inte spelar nån roll.
RR är ju ingen garanti för att man ska plussa, även om många här i tråden lyckats bra. Hoppas det tar sig nästa gång! =) Håller tummarna för dig! =)
Jag åt bara en tablett om dagen då jag plussade.
Det var 8e försöket, första med rr. Också första med ägglossningsstickor så ja tror de va mer det är rr som hjälpte. För jag upptäckte att min ÄL var en vecka senare än ja trott.