Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Ingen som vill dela med sig av sina erfarenheter?
Hej jag började med rosenrot för ca en vecka sen. Har försökt bli gravid sen ett ma i oktober. Nu väntar jag på ägglossning som brukar vara på dag 10. Har hört flera som plussat efter att de börjat med rosenrot så jag hoppas.... Har känt mig lite piggare i alla fall :)
Piggare har jag också känt mig, så det är ju positivt! Ja jag har läst så många trådar där olika kvinnor har sagt att de har försökt så länge men plötsligt lyckades när de började med rosenrot, så man hoppas ju att det ska fungera för en också. Håller tummarna för dig/er!
När jag åt rosenrot första gången så tog det kanske 2-3 månader innan vi plussade med första barnet efter att inte haft preventivmedel i 7-8 år..
Jag tog en tablett om dagen...
Jag började med rosenrot pga att den skulle.. fixa till hormonerna lite och att mensen ska bli regelbunda och jag känner av ÄL jättebra nu också...
Nu har jag börjat äta det igen....
http://www.naturmedel.org/sidor/rosenadd.html
jag började den här månaden med rosenrot, har äl nu så nu slutar jag med dom för den här gången, osså får vi hålla tummarna att det tar sig vi är inne på 6e försöket till en liten. känns så länge.
Är det några fler som har upplevt att mensen blivit kortare än vanligt med rosenrot? Min brukar vanligtvis vara mellan 5-7 dagar men nu dog den plötsligt efter 3, helt spårlöst försvunnen!