• elinasteen

Ni som använde rosenrot och +.ade!

vi försökte utan rosenrot i åtta månader.. sen tänkte vi att det är väl lika bra o prova, både jag o min make tog varsin rosenrot på morgonen o en på kvällen.

Hann väl äta tabletterna i ca tre veckor, sen plussade jag

Lycka till!

• elinasteen

men man skulle inte fortsätta äta de om man blir gravid, för då kan det skada har jag för mig, men fram till ÄL borde det ju va som nån sa, från första mensdag till ÄL :) jag är virrig!

• elinasteen

jag vet faktiskt inte, ska gå o kolla direkt, tror jag har dom i skåpet nånstans... det var 250 mg, och så tog ju BÅDE jag o maken två st om dagen alltså 500 mg/dag sammanlagt.
    vet ju inte om det var tack vare rosenroten, men jag tänkte ju som så att det är värt o testa allt liksom Hoppas verkligen ni lyckas ni som vill bli gravida!!! vet vilken kamp det är, o hur jobbigt det är o se mensen månad efter månad, men det kommer! håller tummarna!!! (hänger kvar i tråden, för o också se hur det går för er:))

• elinasteen
    Nilla83 skrev 2010-02-18 16:54:33 följande:
    så man kan inte börja redan nu o äta?rosenrot ska ju hjälpa mot annat oxå stress trötthet då måste man ju kunna äta dom varje dag inte bara mellan mens och ÄL??
    vi blev bara k*tare av dem haha (vad vi märkte av iaf)
  • elinasteen
    Nilla83 skrev 2010-02-19 06:45:59 följande:
    Elinasteen: hhaha men är du gravid nu eller ??
    ja, jag har en pojke som sparkar o lever rövare där inne Går in i vecka 24 imorgon!

vi tog ju som sagt bara två rosenrot var om dagen i ca tre veckor tror jag, eller fyra, nåt sånt. men man ska iaf sluta när man är gravid! Håller tummarna för alla!
  • elinasteen

prova även mata era män med cashewnötter (finns nån nöt till som är bra för spermierna men glömt vilken det var) De ska tydligen få igång spermierna o göra dem lite piggare också:)

Håller tummarna för er!

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!