• Hoppsan01

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Vad roligt för er som +:at {#lang_emotions_laughing} ...vi har försökt drygt ett år och hoppet börjar tryta lite...men vi kommer inte ge upp! Har läst massor med trådar om rosenrot och jag är helt såld på det och det står överst på shoppinglistan nu.
    Man kan väl börja med det även om mensen redan satt igång, bara man slutar vid ÄL!?

Trevlig kväll till er alla

• Hoppsan01

Vad roligt för er alla som +:at!

Vi är inne på andra omgången rosenrot och denna gång ökade jag dosen till 2 om dagen och nu har även sambon tagit 1 om dagen så vi hoppas att det ska gå denna gång. Vi har försökt i snart 1 år.
    Hoppas hoppas!!

• Hoppsan01

Hej på er! Har följt er tråd ett tag och vi använder också rosenrot. vi är ett par som försökt drygt ett år.
    Det är min/vår 3:e omgång...första gången tog jag bara 1 om dagen sedan ökade jag till 2 och gav även min kärlek 1-2 om dagen. Det ska öka aktiviteten på de små har jag hört...:P

Ni som är oroliga för om ni har ägglossning kan ta kontakt med mödravården och få remiss till en vc för att ta blodprov för gulkropp (tror jag det hette)...runt dag 22 i cykeln kan man ta det provet för att se om man har ägglossning...jag krävde även andra prover som sköldkörtelprover som kan vara bra att utesluta och för att bli lite lugnare och sluta tänka på att det är ngt fel...

Lycka till ni alla som försöker!!...vi ger inte upp hoppet om en liten snart!

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!