• s89

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Hejsan!

Intressant att vissa av er plussat efter rosenrot...=) Tror jag ska testa det. Har även hört att man ska äta folsyra. Vet någon om det finns något speciellt märke man ska äta av rosenrot samt folsyra eller går det bra med vilket som?

Grattis till er alla som plussat!! {#lang_emotions_smile}

• s89

Rosenrot verkar vara toppen! Har hört många som lyckats bli gravida av både rosenrot och apiforce {#lang_emotions_smile}
    Värt att testa det. Men vet inte om man ska testa rosenrot eller apiforce? Någon som vet?{#lang_emotions_laughing}

• s89
    elinasteen skrev 2010-03-18 21:09:08 följande:
    prova även mata era män med cashewnötter (finns nån nöt till som är bra för spermierna men glömt vilken det var) De ska tydligen få igång spermierna o göra dem lite piggare också:) Håller tummarna för er!
    Det ska jag säga till min sambo.. han älskar cashewnötter.. Så vilken tur! Han ska få äta det frukost, lunch, middag, kvällsmat {#lang_emotions_wink} haha
  • s89
    Maysan skrev 2010-03-19 14:13:37 följande:
    Framför allt ska mannen även äta Rosenrot. Sätter fart på spermierna. Folsyra gör inte att man blir gravid fortare men innehåller nyttiga vitaminer och mineraler som är bra för gravida och ammande. Om man planerar att bli gravid så ska man äta det innan. Blev gravid på första försöket efter att ha försökt i 1,5 år. Maken åt också Rosenrot.
    Tack för ditt inlägg {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!