• Character

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Åhå det verkar verkligen något som jag och gubben behöver. vi har försökt nu i 8 månader, och jag har inte fått regelbunden mens och jag vet inte ens när jag har ÄL. Men det måste vi införskaffa oss :) hoppas det funkar. Lycka till alla

• Character
    SaGaKi skrev 2010-02-17 11:21:04 följande:
    Här kan du läsa lite om ROSENROT  och de effekter den kan ha
    Den har jag redan läst {#lang_emotions_laughing}
  • Character

Hejsan nu har jag beställt artic root och folsyra. men jag beställde extra stark rosenrot, så tro hur många piller man ska ta av dom per dag?

• Character
    Kakmonztret skrev 2010-02-21 19:05:30 följande:
    ÄL idag för min del, så jag lägger rosenroten på hyllan och hoppas att det tar sig den här gången  (jösses! Man blir verkligen mer sugen på sex av rosenrot, till och med mannen reagerade på det! :D)
    Lycka till :D
  • Character

Jag har börjat nu med Folsyra och artic rot. men jag har inte fått min mens än så nu väntar jag på den {#lang_emotions_laughing} gud jag hoppas verkligen den blir regelbunden nu!

• Character

Just de glömde att fråga om hur man vet när man får ÄL? måste jag ta äl tester nu hela tiden efter mensen ?

• Character

hejsan det var ett tag sedan jag var här nu men hoppas det är några som har plussat :) jag undrar om det är någon som vet något om Agnus Castus Örtteextrakt?

Oj ja nu blev stilen fet men det gör inget :P iaf så tänkte jag kanske om man kunde äta både
    Agnus Castus Örtteextrakt och Rosenrot.

• Character
    timmra skrev 2010-04-02 02:53:23 följande:
    HEJ Character! Här kommer all info som jag hittade ang AGNUS CASTUS : egenskaper: hypofysreglerande, prolaktinhämmande, progesteronstimulerande, sköldkörtelreglerande, bröstmjölkstimulerande (prolaktinökande) Midicinsk anv: PMS, trög el ingen menstration, mellanblödningar, ofruktsamhet, klimakteriebesvär och normalisera hormoner efter p-pillerbehandling mm mm. Kontraindikationer & biverkningar: huvudvärk & och ökad menstrationsblödningar kan förekomma. interaktioner med lkm : möjligen med dopaminantagonister vid hormonbehandling. dosering flytande: 10-20 dr, 2-3 ggr dag. dosering tablettform: 0,5-1g, 2-3 ggr dag Jag återkommer med fler preparat som är bra enligt forskning i andra länder. Hoppas du fick svar på detta nu. ha det gott till er alla och jag hejar samt håller tummarna för att vi ska lyckas få ett +
    Hejsan och tack! då är det bara att börja med den då eftesom jag har inte haft mens sen januari så hoppas den sätter igång min mens :) Tack!
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!