• gudrunberit

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Jag har nu provat att äta Rosenrot denna månad och tyvärr kom mensen idag. OCH den kom tidigare än normalt. Jag har annars en mens som kommer punktligt varje månad...lite drygt att den nu har börjat hoppa. Iofs ska den ändå komma är det väl lika bra den sätter fart. Jag fick dessutom spottings, vilket jag aldrig haft i hela mitt liv.

Är det någon mer som känner till liknande problem? Jag är osäker på om jag vågar äta Rosenrot igen pga det här.

• gudrunberit
    CarlAstrid skrev 2010-03-20 20:25:51 följande:
    spottings... vad är det?
    Mellanblödningar. Jag fick det i fredags och hade BIM på måndagen. Sen satte mensen igång på lördagen. Jag tycker att det är tråkigt att menscykeln blir lite för kort när jag äter Rosenrot. Vet inte om det är bra att ha för kort cykel?

Förstår om man har en lång cykel och vill förkorta den med RR.
  • gudrunberit

Jag plussade igår!! Vi har försökt sen januari, och det tog sig på fjärde försöket. Har ätit RR i två omgångar....Om det har med RR att göra eller inte vet jag inte, men jag blev bra mycket piggare och mer sugen på sex när jag åt dem. Och det är ju inte illa {#lang_emotions_wink}.

• gudrunberit
    BobMalin skrev 2010-04-16 10:39:22 följande:
    Har käkat RR och Apiforce fram till ÄL denna månad. Har BIM den 22:a. Hoppas hoppas hoppas :)
    Hoppas det tar sig!
    Jag kände inte att jag var gravid på något sätt. Har nog haft mer symtom de månader jag inte varit gravid {#lang_emotions_smile}. Jag har känt som att jag ska ha mens vilken minut som helst så jag var helt övertygad att tant röd skulle komma.
  • gudrunberit

Det jag känner nu känns som nån mix mellan mensvärk och magkatarrsvärk och magen är lite svullen så som den brukar vara innan mens. 

• gudrunberit
    rontgensyrran skrev 2010-04-16 18:35:10 följande:
    Grattis! Härligt med dessa pluss, hoppas jag också kommer att joina er som plussat sen. :)
    Tack! Jag vet hur inspirerad jag själv blev när jag läste om andra som plussade, samtidigt som jag inte trodde att jag någonsin skulle göra det. Men det går!
    Hoppas du joinar snart {#lang_emotions_smile}.
  • gudrunberit

Åh grattis Mamsie till graviditeten och tack för inspirationen! Jag plussade också i veckan efter att ha ätit RR. Om det är RR jag kan tacka för vet jag inte eftersom vi inte hållit på så länge, men i vilket fall skadar det inte!

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!