• Marie07

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Kikade in här och jag -som ni andra- försöker bli gravid.
    Har försökt länge nu att få ett syskon till vår snart 3-åriga tjej och prövar Apiforce denna månad. Det enda jag märkt är att jag fick Äl 2 dgr för tidigt (vilket e positivt då jag oftast har lite lång cykel ca 31 dgr), får se om det händer nåt. Efter att ha läst i tråden tänker jag absolut testa Rosenrot nästa månad! Kul för er som lyckats

• Marie07
    sugröret skrev 2010-05-02 16:34:34 följande:
    Vad är apiforce?
    Bidrottninggelé
  • Marie07

Ang Rosenrot så står det att produkten "Artic Root" inte bör användas längre än 2 mån per behandlingstillfälle.
    Betyder det att man måste göra ett uppehåll om man ätit dem i 2 mån , isåfall hur länge?

• Marie07

Har ätit Apiforce denna månad, men nu kom mensen Så tänkte testa Rosenrot idag.
    Eller kankse både och?
    Vet inte om det är bra att blanda olika naturläkemedelsprodukter. Nån som har erfarenheter av det så berätta gärna.

• Marie07

Äter rosenrot för första gången och har troligtvis Äl imorg då jag har de typiska Äl syptomen, men upptäckte just att jag fick en liten blödning. Läst lite om det att man kan få en blödning i samband med Äl, men eftersom jag aldrig haft det förut, kan det vara rosenroten? Nån som haft liknande ?

• Marie07
    Polarbjörnen skrev 2010-05-26 16:44:51 följande:
    jag vill minnas at jag haft någon pytte blödning i samband med ÄL någon gång. inte i samband med rosenrot. kanske är den extra kraftig? hoppas =)
    Ja, vi får hoppas att det är något positivt med detta Läste i en annan tråd att nån haft liknande och blev gravid
  • Marie07

Jag plussade imorse! Åt rosenrot för 1:a gången denna månad. Har försökt aktivt att få barn ett år och nu äntligen gick det!
    Måste ju bara tro att RR spelar roll i detta. Lycka till ni andra!

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!