• annakohler

Ni som använde rosenrot och +.ade!

kan jag fråga er här inne vilket märke på rosenrot använder ni?? jag har köpt hem "Rosenrot och shisandra"  kan det vara något och när börjar ni äta dem för att öka chanserna till en graviditet

• annakohler

började med roenrot idag men ska man börja under ÄL med dem eller hur

• annakohler

jag tror rosenrot gjorde mig pigg idag...känner mig helt annorlunda

• annakohler
    Juliii86 skrev 2010-05-14 20:47:31 följande:
    vad kan hända under ÄL om man gör det??? har inte funnit anledningen till det
  • annakohler

har inte tagit något idag...men konstigt att den kan orsaka missfall men man inte är gravid

• annakohler
    Juliii86 skrev 2010-05-15 13:37:18 följande:
    jo men det är något med ÄL att göra. Säg att du har prickat ÄL och sen fäster ägget i livmoder och du äter samtidigt RR under den tiden då kanske det kan gå fel där. Jag tror mest att det är en säkerhets grej man gör för att undvika Missfall. Jag vet inte om det här har orsakat för alla.. det var bara ett tips till dig Jag vågar ialla fall inte ta mina tabletter när jag har fått ÄL.
    nej jag ska inte ta något nu....vet du varför man har ont enbart i livmodern och inte i äggstockarna under äl
  • annakohler
    Juliii86 skrev 2010-05-15 15:38:19 följande:
    Oki Näää, jag vet faktiskt inte det   Jag är riktigt kass på vart alla kroppsdelar ligger någonstans. Livmodern ska väl ligga långt nere, alltså under äggstockarna på ett ungefär?
    ja det gör den....men har googlat på det men det enda som jag får fram är att man får ont om man är gravid men det är väl omöjligt att vara det redan hade ju äggsläpp igår
  • annakohler

vill med veta om det är några speciella ni äter

• annakohler

när och hur ska man äta rosenrot??

• annakohler

min karl kommer inte gå med på det aldrig..jag har även försökt få han äta allergitabletter emot pollen men nej

så jag kan nog glömma det tror jag men kan det räcka med att kvinnan enbart äter det

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!