• Piggelin

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Hoppar in här mitt i allt :) Läst lite av denna tråd och idag köpte jag mig ett paket Rosenrot. Har även beställt Bidrottningsgele. Nu ska det bli ordning på menscykeln! Den senaste hade jag 45 dagar mellan - lite tröttsamt. Trodde det var något fel på mig.

Menmen, jag och sambon ska börja knapra rosenrot 1 tablett om dagen from idag tills den dagen jag får utslag på ÄL sticka!

• Piggelin

Jag hoppas också min ÄL kommer igång med Rosenrot! Ska äta bidrottningsgelé också..

• Piggelin
    TriBelle skrev 2010-07-09 17:28:49 följande:
    Jag har plussat idag Skrattande
    En kur rosenrot va allt som behövdes
    GRATTIS!!
    Åh vad jag hoppas på att denna semester kommer bli den bästa någonsin med ett litet plus på en sticka *drömmer*...hoppas nu rosenrot fungerar för mig med Skrattande
  • Piggelin

Jag har nu haft 44-45 dagar mellan 2 cyklar - trist som attan!! :(
    Tänkte höra, ni som kört med rosenrot, när har ni börjat testa med ÄL-stickorna? Känns onödigt att börja testa direkt men om cykeln kortas ner så kan ju ÄL komma tidigare...

• Piggelin

Tar ni ÄL tester hela tiden?? Man vet ju liksom inte om ÄL kommer efter 7 dagar eller 30 dagar om man kör med rosenrot?

Kan jag kombinera rosenrot och bidrottninggele?? Är det någon mening?

Har inte fått något utslag på ÄL denna månad....hoppas få i veckan.Annars vet jag inte vad detta är. Isf inväntar jag bara mensen så jag kan börja med alla naturläkemedel!!

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!