• LKM

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Hej tjejor.
    Jag har läst er tråd ett tag nu och för en vecka sedan då mensen började hade jag bestämt mig för att prova RR. Hade en gammal karta kvar sedan tidigare som går ut denna månad så varför inte, tänkte jag. Dessutom verkar det ju funkat bra för många här.
    Jag tar två om dagen men har än så länge inte känt av att de påverkat mig på något sätt i form av pigghet, trötthet eller annat. Jaja, bara att invänta ÄL, det ska bli spännande att se om RR ger resultat.

• LKM

Hej igen,

Jag provar rr denna cykel för första gången. Har haft utslag på Äl-stickorna sedan i måndags nu, men bara svagt utslag hela tiden så jag inväntar själva "äl-dagen" och tänkte sluta med rr då eller är det någon som vet om jag borde sluta redan nu?

• LKM

Detta var vårt tredje försök, första med rosenrot och även första ggn som jag vet att vi prickade äl helt. Idag kom mensen. En veckas längre cykel fick jag med rr också, 41 dagar!
    Iofs slutade jag med rr tre dagar innan äl (tog dessutom bara en tablett om dan de sista två dagarna, detta då jag var osäker på om jag redan haft äl för det hade gått ganska lång tid, men tre dar senare fick jag utslag på stickan). Undrar om rr kan ha förskjutit min redan aningen långa cykel.
    Ville bara dela med mig av min erfarenhet. Tänker ge rr iaf ett försök till och denna gång ska jag fortsätta äta det tålmodigt till ältest ger utslag.

• LKM

Nä, jag tror nog inte heller att det påverkade att jag tog färre och slutade strax innan äl egentligen. Men jag tror iaf att rr påverkade cykeln precis som du också säger att den kan göra. Vet också att det inte är nån garanti men hoppas gör man ju alltid.
    Kul att du plusade med rr! Hur länge hade ni försökt innan?

• LKM

Samma för oss rajsiin att vi prickade äl bra denna mån men icke. Enda skillnaden för mig var nog också att jag kände äl lite mer samt att min cykel blev en vecka längre med rr.
    Äter bara en om dan denna cykel ist för två som jag gjorde förra.

• LKM

Hej längtan87, dig såg jag just i en annan tråd också! Spännande att se hur det går denna gång. Funderar på att testa apiforce nästa cykel jag med om det ej tar sig denna! Hoppas så.

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!