• Tingeling2007

Ni som använde rosenrot och +.ade!

mensen kom igår efter tredje försöket=(
    Den här gången åt jag rr

Idag ska jag gå ner och köra bidrottninggele och äta både det och rr. Jag ska dessutom försöka äta så nyttigt som möjligt. Ta bort allt som innehåller vete då jag hört att detta ska påverka negativt.

Så nu inleder vi försök nr 4...

Det som gör mig så frustrerad är att jag varit gravid 2 ggr med mitt ex (1 barn och en abort) och då har jag blivit gravid på första försöket.

För att slippa oroa sig för om det är sperman det är fel på kommer vi beställa ett spermatest idag.

• Tingeling2007

Tog första bidrottninggelen nyss. Hoppas det funkar nu. Vet inte om jag ska äta rr åxå. får väl ägna dagen till att forka om det.

på testlagrets hemsida står det hur spermatestet fungerar.

• Tingeling2007

Tack!
    Jo han äter åxå RR och även bidrottninggele. Så ska jag tvinga han till sex varenda kväll och köra med äl-test. Då ska de fan ta sig tycker jag!=P

• Tingeling2007
    längtan87 skrev 2010-08-06 08:06:09 följande:
    Hmm det gör inte min karl..
    Han har diabetes och då ska man undvika rr. Hoppas det går utan :)
    Hur är det med bidrottninggele då? Det är åxå bra för spermierna=) Min gubbe får äta båda=P
  • Tingeling2007

Har rr gjort så dagarna ni blöder blivit kortare? Fick mens i onsdags kväll och nu e de jättelite blod. själva cykeln var 35 dagar som den brukar, så där blev det ingen skillnad.

• Tingeling2007

Fick hem spermatestet vi beställde från testlagret. gjorde testet nu på förmiddagen. de blev inget bra resultat=(

Missade att mannen inte skulle kommit på minst 3 dagar. Vi hade sex igår, det kan ju såklart påverka. Dessutom Va vi på Sonispherefestivalen i lördags = alkohol, rökning och förfrysning=P

Gör om testet på fredan fm igen. Är det negativt då tvingar jag gubben till att ta alla våra sparpengar och bokar tid för oss på klinik.

Då va den här dagen förstörd då=(

• Tingeling2007
    Cizzicilia skrev 2010-08-09 13:28:15 följande:
    Kostar det mycket att göra utredning?
    Ingen aning. Annars e de bara vänta tills i vår så har vi försökt ett år. Men vem orkar vänta så länge?=/
  • Tingeling2007

Jag började äl-testa igår på dag 12.
    Brukar ha minst 35 dagars cykel. åt rr förra cykeln. den blev 35 dagar. Den här gången äter jag rr och bidrottninggele. Hoppas det tar sig nu! Försök nr 4.
    spermatestet har vi integjort nått mer. väntar tills min mens kommer, som den förhoppningsvis inte gör=P vill ju inte slösa på dom små simmarna;)

• Tingeling2007

Jag kände inte heller av äl förra månaden när jag åt rr. har inte haft äl än den här månaden. Jag tror inte att det är någon fara att sluta med rr nån dag för tidigt. bättre det än för sent skulle jag tro=)

Nu får inte killen äta rr längre tydligen. Han åkte dit för rattfylla (dagen efter) för många år sedan och går och tar blodprover för att dom ska hålla kolla på hans alkoholvanor. Nu är det snart klart med blodprovver å personen han bokade tid med idag frågade om han åt några läkemedel. Han berättade att han år rr, och de kunde tydligen påverka testet. så han måste sluta med det=(

Det suger ju!

För jag misstänker att det är han som behöver äta dessa eftersom jag blivit gravid på första försöket 2 ggr med mitt ex...

• Tingeling2007
    Pilgrimmen skrev 2010-08-19 16:52:19 följande:
    Jasså inte?? Man hör ju massa bara om att man får en kraftigare äl m.m men tydligen inte, haha. Ältestade du så du vet att du hade äl? Kom den precis när den skulle för dig? Om det nu mot förmodan är min ägglossning nu så är den 6 dagar tidig Skönt men man blir ju så nojjig =)

Nää men aj då. Gud va tråkigt att han inte får fortsätta äta det. Men när har du äl nu då+
    Jag brukar känna äl i vanliga fall, men inte förra månaden. Jag testade inte stickor då. men mensen kom som vanligt på dag 35.
    Nu testar jag med stickor och om äl är som vanligt så kommer den om 7 dagar om jag räknat rätt.

Är inne på femte månaden nu å börjar tröttna. funkar det inte denna gång funderar jag på att lägga ner verksamheten och bara köra på "blir det så blir det"-metoden. Det tär så jävligt på psyket att sitta å räkna dagar, känna efter om man har symptom som man såklart känner, men ändå kommer mensen...
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!