• Cizzicilia

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Hej hej.. Hoppar gärna in i tråden ;)
    Vi försöker för fullt att bli gravida :) Har tagit till RR denna gången ;)
    Äter oxå Bidrottninggele.. Vi hoppas att det snart tar sig ;)
    Vill ju gärna att det ska gå lika bra som det gjort för många här inne :)

Vi håller tummarna

• Cizzicilia
    längtan87 skrev 2010-08-03 10:16:33 följande:
    rajsiin och LKM - jag äter oxå rr för andra gången. Äter dessutom Apiforce. Åt inte rr förra cykeln så det var två månader sen sist. Hoppas på denna gången!
    Jag äter oå RR och bidrottning gel.. Vi hoppas få pluss denna månaden, Fast det är ju som ett lotteri!!!
    Men kanske denna månaden!!
  • Cizzicilia
    längtan87 skrev 2010-08-03 11:44:15 följande:
    Vad äter du för bidrottninggele?
    Hur länge har ni försökt?
    Lycka till :)
    Hallo :P
    Jag äter Royal jelly 1000mg en om dagen.
    Förra månaden åt jag bara rr vilket gjorde att jag fick mindre mens :) Då blev jag glad!!
    Vet inte om det är RR eller Royal gellyn som gjort att jag nu fått 2 dagar tidigare ÄL :P
    Så idag var det positivt på stickan massa äggviteflytningar så nu e det bara att köra på i några dagar :)
    Vi har inte provat länge. Slutade med Prevmedel i oktober men startade inte förren i juli med ebis verkstad :)
    Hur länge har ni provat???
    Lycka till ;)
  • Cizzicilia
    Tingeling2007 skrev 2010-08-05 07:46:03 följande:
    mensen kom igår efter tredje försöket=(
    Den här gången åt jag rr

Idag ska jag gå ner och köra bidrottninggele och äta både det och rr. Jag ska dessutom försöka äta så nyttigt som möjligt. Ta bort allt som innehåller vete då jag hört att detta ska påverka negativt.

Så nu inleder vi försök nr 4...

Det som gör mig så frustrerad är att jag varit gravid 2 ggr med mitt ex (1 barn och en abort) och då har jag blivit gravid på första försöket.

För att slippa oroa sig för om det är sperman det är fel på kommer vi beställa ett spermatest idag.
    Hallå!!

Käkar oxå rr och bidrottning geleFörsta månaden men den kombon. Får se om det tar sig har ägglossning nu. Berätta för mig hur sperma testet fungerar och om det verkar tillförlitligt ;)

*Hoppas dte tar sig snart*
  • Cizzicilia

Ja, jag har hört massor positivt om RR.
    Dock har inte min sambo tagit det men det bli kanske nästa projekt då om det inte tar sig denna gång :)

Tack för tipset  Pinklove ;)

• Cizzicilia

Nu har jag haft ägglossning , så nu e det bara att vänta och se om det tar sig denna gången ;)

• Cizzicilia
    Tingeling2007 skrev 2010-08-08 15:09:13 följande:
    Har rr gjort så dagarna ni blöder blivit kortare? Fick mens i onsdags kväll och nu e de jättelite blod. själva cykeln var 35 dagar som den brukar, så där blev det ingen skillnad.
    Hej hej.. RR har nog kortat ner mina mesdagar :) Från ca 5 till två!!! Det gör ju inte så mycket tycker jag bara skönt att inte blöda så mycket. Har spottings resterande dagar (ca 3 )..
  • Cizzicilia
    ulricaz skrev 2010-08-08 16:55:34 följande:
    Jösses det kunde varit jag skrev detta:) Exakt samma kortning av cykel. Första försöket med rr. BIM runt den 20:de.
    Har Bim tid samtidigt som er ;) Hihi.. då e det bara att hålla  tummarna!!!
  • Cizzicilia
    Tingeling2007 skrev 2010-08-09 11:13:49 följande:
    Fick hem spermatestet vi beställde från testlagret. gjorde testet nu på förmiddagen. de blev inget bra resultat=(

Missade att mannen inte skulle kommit på minst 3 dagar. Vi hade sex igår, det kan ju såklart påverka. Dessutom Va vi på Sonispherefestivalen i lördags = alkohol, rökning och förfrysning=P

Gör om testet på fredan fm igen. Är det negativt då tvingar jag gubben till att ta alla våra sparpengar och bokar tid för oss på klinik.

Då va den här dagen förstörd då=(
    Kostar det mycket att göra utredning?
  • Cizzicilia
    Tingeling2007 skrev 2010-08-09 18:55:16 följande:
    Ingen aning. Annars e de bara vänta tills i vår så har vi försökt ett år. Men vem orkar vänta så länge?=/
    Oki.. Hoppas det går bra för er ;)
  • Cizzicilia

Min cykel har kortats ner en del inte mycket, men mensen har blivit betydligt mindre bara nån dag nu ist för en vecka!!! Men AJ AJ vad ont det gjorde att få mens!!!! Nån mer som märkt av det???

Har alltid kunnat känna min ägglossning men denna gången var det nog lite tydligare! Så denna månaden ska vi försöka att få till det. Mannen min äter oxå RR ;)

*Lycka till, till oss alla :) *

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!